https://www.expert.nl/emerio-po-113255-4?utm_campaign=shopping&utm_content=&utm_source=googlesurface_local&utm_medium=organic&utm_term=372572468&store=7330&gclid=EAIaIQobChMIlMnauq3r7AIVjNd3Ch27IwLgEAkYByABEgL6i_D_BwE Ik ga denk deze kopen voor man zn verjaardag (over 3 weken)
Zeker doen! Wij hebben die van ons al een jaar of 5 en we gebruiken 'm nog steeds heel regelmatig (ik denk gemiddeld 1 x in de maand), het blijft leuk en lekker. Ik maak het deeg altijd zelf, is zo gebeurd en wat mij betreft lekkerder dan kant en klaar deeg. Qua beleg kan je superveel variëren en wij maken bijvoorbeeld ook mini-flammkuchen ermee. Ik rol het deeg altijd lekker dun uit en dan zijn de pizza's in een minuut of 5 (misschien nog wel sneller?) klaar. De eerste is altijd even wachten en daarna is het opeten, de volgende beleggen en dan is die andere al weer klaar.
Oh, wat vinden jullie het leukste spel? Ik zoek nog wat.. Ze is 7 jaar, en dol op spelletjes te doen met mij. Ook geen gamer.
Vorig bij een vriendin, op zo gourmet plaat, kleine pannenkoekjes bakken. Vinden ze ook geweldig. Ze kiest dan voor beslag in zo fles.
*breekt even in, voor een Tip van Flip, volledig off-topic* Zelf hebben wij geen pizzarette, maar we maken wel vaak verse pizza's in de oven. Liefst van vers deeg, maar voordat ik mijn Kitchenaid had, vond ik dat een onwijs gedoe. Ik haalde dan regelmatig bollen deeg bij een pizzaria, ook op vakanties ofzo, dus bij meerdere zaken gevraagd en was bijna nooit een probleem of een raar verzoek. Prijs rond de 2,-/3,- per bol als ik er 10-15 afnam voor in de vriezer.
Ticket to ride Catan Carcasonne Triominos Uno Skipbo Qwixx Van de bovenste 3 is een junior versie die voor een 7 jarige prima te spelen is.
Moddervarkens Uno King domino Dweebies dr eureka Sushi go Allemaal spelletjes die niet al te lang duren maar wel leuk, zijn om te doen. (Overigens een piep klein deel van de spellen die we hebben) Hij is overigens 6 (wel vlot) Normaal ben ik ook geen gamer tot ik echt leuke spellen tegen kwam. Kom bij mij niet aan met memory, kwartet etc want dat is echt niet mijn soort spelletjes. Leuke spellen koop je meestal in een spellenzaak al moet ik zeggen dat ze steeds beter verkrijgbaar zijn.
Hhhmmmm hoe lekker is dat, de beste pizza's maak je met eigen gemaakt pizza deeg. Kan me voorstellen als je voor gemak gaat hier niet voor kiest hahaha
Oh deze is ook handig. Dan heb je alles in 1. Ben wel op ideeën gebracht door dit topic. Zo'n gourmetstel die je los van elkaar kunt maken lijkt me ook handig.
Oh, een soupmaker vind ik ook een handig ding voor wanneer ze moeten sporten ofzo en ik geen tijd heb om uitgebreid te kopen. Je gooit de hele handel er in en hij kookt, pureert etc. En die verse soepen van AH waar vaak een 35% kortingssticker op zit, passen er precies in. Wat een enthousiaste verhalen over de pizzarette. Ik dacht dat het een sta-in-de-weg zou zijn die amper gebruikt werd. Op een kinderfeestje had mijn dochter daar wel eens mee gebakken en het klinkt wel lekker kneuterig als gourmetten, wat mijn zoon zo gezellig vindt, dus daar ga ik eens naar kijken.
Ja dat lijkt mij ook. Pizzarette wilde ik al lang maar nooit gekocht omdat ik twijfelde of ik die regelmatig zou gebruiken. Deze kunnen we mooi combineren met het gewone gourmetstel wat eigenlijk net te klein is voor het fijne