Center Parcs Hoch Sauerland

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door blij83, 18 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blij83

blij83 Fanatiek lid

5 jun 2012
    2.201
    1.997
    113
    In september gaan we (ik, man en onze zoon van dan bijna 4 jaar) 11 dagen naar Center Parcs Hoch Sauerland. Uiteraard verheugen we ons erg. We hebben een premium huisje en zitten dichtbij het centrum met de voorzieningen.

Ik was benieuwd of anderen daar toevallig ook zijn geweest en nog leuke tips hebben voor uitstapjes, natuur, kinder uitstapjes, zwemmen, boodschappen, restaurantjes enz. Alles is welkom. Gewoon voor alvast wat voorpret.

2. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.996
    2.695
    113
    Vrouw
    Rodelen vinden mijn kinderen allebei erg leuk! Er zitten veel rodelbanen in het Sauerland.

blij83 vindt dit leuk.
  3. GoldenClown

GoldenClown Niet meer actief

Hou er vooral rekening mee of dingen open zijn. Ik was in juni in Willingen en in tegenstelling tot wat aangegeven stond op websites enzo was er echt veel dicht qua restaurants enzo. Blijkbaar zijn de maanden rondom de zomervakanties echt nog geen hoogseizoen, dat viel ons echt tegen.
    Rodelen is sowieso leuk.
    In winterberg kun je rodelen, een avonturenpad door de lucht lopen en zijn speeltuinen. Goed geschikt voor die leeftijd.
    Wildpark en sprookjespark in Willingen vinden wij erg achteruit gegaan na 3 jaar, maar er zijn wel wat leuke attracties voor kleine kinderen. De sprookjes zijn alleen wel verwaarloosd en de dieren eigenlijk ook....

4. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.616
    1.156
    113
    Het rodelen vonden win daar erg leuk, er zit ook een groot klim ding achter het park waar je zo jaar toe wandeld.
    Er zijn alleen wel veel hoogte verschillen op het park dus met een wandelwagen duw je je suf.
    Zwembad is ook erg leuk.

5. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Wij zijn 2 jaar terug in mei geweest. Het was erg leuk! Vlakbij zit een kleine stad/dorp (?) waar we een keer pizza hebben gegeten. Spotgoed ook met 2 volwassenen en 2 kinderen. Verder hebben we gewinkeld in een andere nabij gelegen stad en daar een ijsje gehaald.

Het park zelf heeft voldoende activiteiten: soort game hal, golf, super leuk/groot zwembad en een enorme speeltuin.

Deel Deze Pagina