hallo meiden, positiekeding: ik heb div positiekleding te koop van 38 tot 42, helaas past het mij niet "meer" vandaar dat ik de kleding weg doe en en graag een ander blij mee wil maken, alle kleding is in goede staat! kinderschoentjes voor een jongen: ik heb a paar jongens schoentjes te koop merk puma, jochie, reebock. van maat 22 tot maat 24. de puma's heeft hij gekregen en waren helaas te klein dus heeft hij nooit aangehad, de andere schoentjes heeft hij ook maar enkele keren aangehad. mini oven: zit nog nieuw in de doos ivm overcompeet. kan voor een prikkie weg info over de oven: De oven word geaktiveert door middel van een timerschakelaar instelbaar tot 15minuten. Een bak en grill plaat zijn inbegrepen. Maximuum vermogen 700W. Afmetingen: 340 x 180 x 170 Sluitklep. Antiaanplakplaat. 800W. speelgoed schildpad van v-tech: nauwelijks gebruik omdat onze zoon er gewoon weg niks aan vind zijn interesse's liggen bij auto's . bij deze link kun je al mijn advertentie's terug vinden: http://verkopers.marktplaats.nl/2039688