Hoi, Even jullie hulp gevraagd: ik ben op zoek naar een (romantisch)hotel in Gelderland. Het moet een luxe hotel zijn met een bad ( liefst bubbelbad) op de kamer en met faciliteiten zodat we ons in het hotel kunnen vermaken, denk aan zwembad etc. Hebben jullie nog tips voor mij? Wil er een speciaal weekend van maken. Mocht iemand toch nog een tip hebben buiten gelderland om dan hoor ik die ook heel erg graag! Alvast bedankt!! Groetjes
Er is in zwolle een hotel, heel hoog en dat draait rond. Eigen zwemnad en bubbelbad op de kamer..... kan er verdorie alleen niet op komen hoe het heet maar echt zooooo mooi!
Je kan ook kiezen voor een nachtje in een hotel bij een sauna/wellness centre, dan heb je lekker overnachting ontbijt diner en kun je de gehle dag lekker zwemmen en in de sauna's enzo! Fontana Nieuwe Schans is erg leuk, heb ik met mijn moeder gedaan voor moederdag.
Ok, nieuwe schans....f nadenken ( geografische kennis is soms ver te zoeken ) Ja met Welness is inderdaad ook wel erg lekker! Zal eens op de site gaan kijken! Meer tips zijn nog welkom
www.badnieuweschans.nl dat is geen drenthe hoor maar groningen dat ligt aan de duitse grens maar is wel erg lekker
Wij zijn een tijdje geleden naar Van der Valk in Emmen geweest. We hadden de Afrika suite. Daarin zat in het midden van de kamer een hele mooie ronde jaccuzi. Een super grote tv. Een groot bed. Mooie inloop douche en er was een turks stoombad!