We zouden vandaag eigenlijk aangekomen zijn op Mallorca. Een hoop ellende meegemaakt (curretage, oorontsteking van ons meisje) en dinsdag eindelijk na alle controles bleek dat we zaterdag toch op vakantie mochten gaan. Had gewacht met inpakken totdat we groen licht van de artsen zouden krijgen. woensdagmorgen was ik alle kleren aan het klaarleggen kreeg ik een telefoontje van de opvang. N had waterpokken. Met waterpokken mag je niet vliegen dus heb onze hele vakantie moeten annuleren. De komende tijd heeft manlief helaas geen tijd voor vakantie en nu willen we graag volgende week vrijdag toch een nachtje weggaan met zn drietjes. We willen een dagje dierentuin doen ofzo, dan ergens blijven slapen en de dag erna nog wat leuks doen ik de omgeveing zodat we er toch nog even uit zijn. Heeft iemand tips voor goedkope last minuten overnachtingen? Heb vroeger wel eens voor 50 euro geslapen in een super de luxe kamer ook zo'n last minute maar kan nou nergens iets vinden. Wie heeft de gouden tip voor ons?
via vakantieveiling een veiling winnen? of hotelkamerveiling? Je kan voor je bied zien, of er nog kamers beschikbaar zijn voor dit weekend... Als je dan oplet dat je er één wint mét ontbijt, dan kun je voor weinig weg...
Deze 2 gebruik ik meestal ook. Maar je kan ook naar het vliegveld gaan en daar hebben ze soms last minutes.
Via Booking.com, Hotels.nl en Hotelspecials.nl hebben wij ook vaak leuke last-minute acties vandaan gehaald.
En mag je als je via die hotelkamerveiling boekt altijd een babybedje meenemen? Staat niks bij over baby's.