Zomerperiode is hier meestal vanaf half juni tot begin september. Met een beetje geluk heb je gewoon een volledige zorg.
ik had ook een hele leuke kraamhulp!! ze wou alles wel doen, maar aangezien ik op een kamp sta en me moeder en schoonmoeder bijna alles deden hoefde ze niet zoveel en omdat het ook druk was in de periode dat ik beviel had ik iemand vanuit een andere plaats en dan liet ik haar gewoon eerder naar huis gaan, want ze moest wel bijna een uur rijden en ik zei ook zie maar hoelaat je het red smorgen's ze was hier altijd tussen 9 en half 10, en meestal om 1 uur liet ik haar naar huis gaan ik heb niet zo een grote wagen en aangezien de was gedaan werdt door me schoonmoeder en het eten koken, ook als er visite kwam kwam me schoonmoeder gelijk (staat ernaast) dus en smiddag's kwam me eigen moeder zelf. de kraamhulp dee somorgens me zoontje in bad (ik heb kz gehad dus hield dat niet zo lang vol op het begin) mij even een broodje geven enzo bed verschonen, ff stofzuigen het sanitair en even een stofdoek overal langs en dan vond ik het wel goed de rest werd toch allemaal gedaan door schoonmoeder/moeder en als ze dan klaar was mogt ze van mij wel gaan.