Hof van saksen vind ik echt fijn, wij gaan over een paar maanden weer. De oudsten willen graag een keer de nieuwe glijbanen beleven. De jongste van ons mag hier niet in, dus kijk wel even naar de leeftijd van je kinderen. Aelderholt vond ik ook leuk, maar het huisje was oke, niet super en ook niet heel groot.
Daar ben ik geweest (Hunzedal). Heel leuk! Is al wel paar jaar geleden, maar ik zou er wel weer heen gaan
Het enige echt luxe Landalpark is Hof van Saksen. Er zijn wel parken die net iets luxer zijn dan gemiddeld maar niets kan qua luxe tippen aan Hof van Saksen.
Landal het Hof van Saksen of Landal het land van Bartje, zijn parken waar je hele mooie luxe huisjes hebt.
Wij zijn net terug van landal eifeler tor in duitsland ( in Heimbach ). Erg luxe en vrij nieuw nog met goede kwaliteit bedden en huisraad. Je hebt penthouse huisjes, Soort van flats zonder echt een flat gevoel te hebben en je hebt vrijstaande huisje. Geen binnen speeltuin maar wel een leuk zwembadje en goed eten bij de boulevard restaurantjes.