En zit het er al op voor jullie? Hier wel Mijn man heeft 2 weken vakantie gehad. Ik werk zelf niet dus zolang m'n kinderen vakantie hebben, heb ik het ook nog ik baal alleen zooooooo erg dat m'n man weer moet werken, we hebben een super vakantie gehad!
Hier vanaf vanavond 1 week, dan 6 dagen werken voor mijn man en dan nog 3 weken samen vakantie (waarvan 1 week met schoonfamilie naar Griekenland). Wij kijken er allemaal erg naar uit zoveel tijd samen door te brengen, zeker nu mijn man de laatste weken heel wat weken had van 6 dagen werk (inclusief zat+zo) en dan de week erna 4, maar dan moesten de oudste en middelste naar school natuurlijk.
Hier heeft man 4 weken vakantie. 3 weken verplicht bouwvak en 1 week erachteraan geplakt. Ik ben zelf volledig thuis en voor mij voelt het eigenlijk pas vakantie als we op vakantie gaan, dus voor het gevoel 3,5 week
We hebben in juni allebei 2 weken vrij gehad (10 dagen Spanje geweest) en vanaf woensdag 1,5 week vrij (ivm verhuizing) en dan met de kerst pas weer vrij... duurt echt nog heeeeulll lang!
Ik heb 6 weken vakantie. Man had afgelopen week en de laatste week van de zomervakantie. Afgelopen week naar de camping geweest met ons gezin.
Wij zijn in mei 2 weken weggeweest. Hebben binnenkort nog een weekendje staan, maar dat was onze vakantie samen... We werken allebei en nemen gewoon af en toe een dagje vrij.
1 week.. En die is al geweest helaas. Mijn partner is van baan gewisseld in mei en dan hebben je nieuwe collega's hun vakantieplanning al gemaakt he, dus mochten nog blij zijn met een weekje.
Ik bijna 5 weken. Echt verlof 3 weken maar doordat ik extra heb gewerkt en de laatste week weer in het weekend begin heb ik dus bijna 5 weken. Man 3,5 week. ik heb nu een week vakantie. Man sinds gisteren.
Ik heb 3.5 week vakantie. Vriend studeert en is bijna klaar en neemt dan ook 3.5 week vakantie voordat hij aan het werk gaat. Gaat snel voorbij hé ken het gevoel net als heeel veel andere denk ik.
normaal hebben we 3 weken samen vakantie, maar ik heb nu verlof, dus mijn " vakantie" is iets langer...
Wij zijn samen eind februari tien dagen weggeweest. Deze zomer neemt mijn man twee weken op. Ik ben ZZP'er en doe momenteel een interimopdracht. Ik ga daarom maar 1 week met vakantie.