Ik heb zo'n Mutsaerts voor Elena, met kinderwagenbak en een buggy. Ik vraag me af vanaf wanneer ze in de buggy kan, iemand enig idee?
vanaf dat de kleine een beetje kan zitten, de buggy moet nog wel in de ligstand kunnen, mijn zoon zat met 4mnd in de wandelwagen, hij werd hysterisch in de bak
Wij zijn sinds een aantal dagen overgestapt naar de wandelwagen. Mijn zoontje werd nu ook hysterisch in de kinderwagenbak. Voorheen viel hij altijd in slaap, maar dat wil hij nu niet meer. HIj wil kijken, als we gaan wandelen.
Mijn meisje wil nu al kijken! Ze wil ook niet met haar gezicht naar mij toe, maar van me af gedragen worden. Anders kan ze niets zien! Maar daarom vroeg ik het ook, want ik merk dat ze de wagenbak niet echt leuk vind. Ze kan nog niet rechtop zitten en haar nekje nog niet recht houden, maar wel alles mee willen maken van de wereld.. Hahahaha, zo klein en nu al een eigen willetje, word nog wat!
Dano zit sinds een kleine week in de buggy hij is 4 maanden en een beetje. hij paste gewoonweg niet meer in de bak, te lang en te breed. Als hij er nog wel ingepast had, had ik hem liever in de bak gehouden. Is toch een stuk beschutter. onze buggy kan trouwens wel hel;emaal plat.
onze meid is nu 62cm en 3 maanden ben benieuwd wanneer ze er niet meer in past maar dat duurt niet lang meer denk ik zo we hadden ze gisteren met het gezicht naar voren in de buikdrager en dat vond ze iig geweldig!
Ik heb dezelfde kinderwagen en Tymen is met 5,5 maand in de wandelwagen gegaan, omdat hij niet meer in de bak paste en omdat hij zich begon op te trekken aan de rand. De wandelwageninzet kan bijna helemaal plat. De rug is verstevigd, ook belangrijk voor die kleintjes. Maar om eerlijk te zijn vind ik jouw meissie nog wel erg jong om haar in de wandelwageninzet te doen. Ik zou haar nog lekker een poosje in de bak houden, kan ze echt plat liggen, beter voor haar rug. Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zou het niet doen! groetjes Setteke
Het advies is om je kleintje zo lang mogelijk in de kinderwagenbak te houden. Hier ben ik dus pas met 6 maanden overgestapt. Ook omdat hij er toen echt uitgegroeid was. De kinderwagenbak is namelijk het beste voor de nog zo kwetsbare rug van je kleintje! Groetjes Six
het ligt er helemaal aa welke buggy je hebt ik heb een buggy met 5 standen en daar moch hij al vanaf dag 1 in we hebben hem zelf pas met 3 maanden erin gedaan maar het mag dus wel hij moet wel helemaal plat kunnen en ik deed er in het begin een dekentje onder tegen het hobbelen
Ik heb Ruben vanaf ongeveer 4 maanden in de wandelwagen. De wieg werd te klein voor hem. WEl had ik voor in mijn wagen, de urban jungle, een seat insert gekocht. Dat is een soort verkleiner daardoor is het zitje zachter, steviger, warmer (het heeft ook zijkanten) en wat kleiner. En de wagen kan bijna helemaal plat. Ik zou een kindje jonger dan 4 maanden echt nog in de bak laten liggen hoor en als dat niet gaat een draagzak gebruiken. Met 5 maanden ging hij voor het eerst in een echte buggy, maar deze kan echt helemaal plat en Ruben kon toen al aardig zitten.
Hier pas naar de buggy gegaan toen ze 6 maanden en 3 weken was. Toen vond het pas niet meer leuk in de bak.
Laura ligt vanaf 4 weken al in de wandelwagen. Gewoon met een dekentje erin en volledig in ligstand! Nu staat hij in stand 1 als we ergens stilstaan, maar nog steeds in ligstand als we gaan wandelen.