Of een tegoedbon voor een leuk dagje winkelen straks na de bevalling, zodat je weer nieuwe outfits kan kopen ??
een armband van noosa. JEWELZ & MORE kun je ook weer andere çhunks' bij kopen, zodat het iedere keer een nieuwe look heeft. ik heb deze met kerst gekregen van mijn man.
Een ketting van Mi Moneda? Als je tenminste van blingbling houdt.... Ik wil hem vragen voor m`n verjaardag, moet nog even paar maanden wachten, kan manlief vast sparen!
Een tekstring of inderdaad een armband met bedels eraan van jullie allemaal op deze site staan echt hele leuke dingen voor een mooi prijsje! Menu 11 (Tekstringen) (->KOS)
Mijn dochter werd vlak voor mijn verjaardag geboren. Ik kreeg op mijn verjaardag een mooie ring met haar naam en geboortedatum erin gegraveerd. Dat graveren kan vaak ook later.
Dit ken ik niet, maar lijkt me ook erg leuk. Wat is het precies en waar kan je het kopen? (trouwens de ideeen over mama sieraad en dan voornamelijk een armbandje lijkt me ook erg leuk) Iedereen tot zo ver bedankt voor het meedenken.
Lush Nederland hiers staan ook de winkel locaties. ik zou idd ook een mooi sieraad vragen. idd mischien iets met een bedel,naam o.i.d
ik kreeg in mijn trouwring een diamantje, dit tevens voor de geboorte van onze eerste zoon, hij is ons diamantje. Toen de tweede geboren werd kwam er een diamantje naast.
Wat ik heel leuk vindt om te krijgen zijn bedels voor mijn ti sento armbanden. Ik heb er inmiddels twee met onderandere bedels van een kinderwagen, speentje, diamantje, dollarteken en een hartje. Nu heb ik ook de MI MONEDA ketting, heel mooi en je kunt daar ook verschillende pendanten voor sparen en diverse munten in doen. Google maar eens, echt heel leuk.
Dacht ook aan een mooi sierraad.. Hier doen wij onderling geen kadootjes, juist omdat we allebei echt nooit iets weten te vragen..