Onze witte is verkleurd (beetje gelig) is wel de 3 dus is nu zo'n 3 jaar oud denk ik. Maar ik zou dus nooit meer een witte nemen. Onze zwarte ziet er nog perfect uit, ondanks dat hij een jaar jonger is, denk ik niet dat hij nog gaat verkleuren
Wit vind ik wel mooier, maar ik heb een poos terug een witte Nintendo DS gekocht en deze is nu aardig aan het vergelen Super zonde! Dus wat dat betreft zou ik voor een zwarte gaan.
Ligt aan de hoes. Mijn ipad heeft een hoes helemaal eromheen. Alleen bij de camera en bij de home knop kan ik een stukje van de kleur zien. Hoes is echt ideaal. Beschermt goed en is een goede standaard om de ipad rechtop te zetten.
Het is uiteindelijk een witte geworden omdat ze simpelweg de zwarte niet hadden! Wachten duurt me te lang op zo'n moment ... belachelijk natuurlijk maar goed. Nu na twee uur prutsen ben ik erg blij met wit. Maar eerlijk is eerlijk dat was ook geweest met zwart. Dank allemaal. Fijne dag
Ik zie dat je hem al hebt, je hebt iig de kleur die ik zou stemmen Hier heb ik een witte iPhone en iPad, vl heeft alles zwart maar vind de mijne toch mooier