Hoi allemaal, Nog een paar weken en ik ga met zwangerschapsverlof. Als ik ben bevallen wil ik heel graag mijn kind showen in de klas en een traktatie voor ze meenemen. Nou heb ik op internet iets heel gaafs gezien, alleen heb ik daar kleine fruithappotjes met deksel voor nodig. Zijn er mensen die deze voor me kunnen sparen? Ik heb totaal in ieder geval 32 potjes nodig, maar een paar reserve zouden ook heel fijn zijn!
is het niet handig om je woonplaats te vermelden? en welke potjes 4 of 6 maanden, scheelt nml qua grootte...
Ik kom uit Zoetermeer en wil het liefste echt de kleinste potjes die er zijn. Volgens mij zit daar 125 gram in. Ik moet ze namelijk ook nog vullen. Als iemand er heel veel heeft kunnen ze misschien ook wel verzonden worden. Uiteraard betaal ik dan de verzendkosten!
Ooh heb net 2 weken geleden een stuk of 20 van die kleintjes weggegooid omdat ik nu de grotere gebruik voor invriezen. Anders had je ze mogen hebben
Helaas net te laat. Ik loop al een paar weken met het idee rond hier een oproep te plaatsen, had ik het dus toch eerder moeten doen!
Ik heb er nu 2 staan, komt dagelijks 1 (soms 2) bij (Dl is eigenlijk te oud voor maar lepelt ze graag uit). Zal ze een tijdje opsparen, dan hoor ik nog wel of je ze opgestuurd wil hebben!
Heb je ook al op van die gratis weggeefhoeken in jouw woonplaats geprobeerd? Dat heb ik afgelopen schooljaar gedaan toen ik er een hoop nodig had voor de kleuters. Heb je ook geen verzendkosten en/of kapotte potjes en kun je er bij iemand gewoon 5 ophalen bijv. Ik heb er ook wel een aantal, maar een aantal keer verzenden is ook zonde van het geld..