Show je woonkamer

Discussion in 'De lounge' started by twee, Jun 29, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. twee

twee Fanatiek lid

Jul 7, 2014
    1,635
    535
    113
    Hallo meiden ik ben bezig met de.woonkamer te veranderen dus ik heb even wat inspiratie nodig.

2. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

3. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik weet niet waar je van houd maar ik ben heel erg geïnspireerd door de interieur designer Eric Kuster. Als ik ga verhuizen dan ga ik zijn ontwerpen als inspiratie gebruiken voor o.a mijn woonkamer.

4. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

Apr 22, 2017
    12,641
    8,383
    113
    Female
    Op de gemist pagina van rtl staan leuke programma's. 1 met een tweeling die opknappen en verkopen. Maar ook 1 met een stel dat samen de boel opknapt. Zij combineert mooie dingen. Ook oude snuffel dingetjes die ze opknapt.

5. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

Dat is interessant zeg, zal ook een kijkje nemen. Thanks!

6. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

Apr 22, 2017
    12,641
    8,383
    113
    Female
    Ik was even de naam kwijt. Dat stel: verbouw ons huis tot droomhuis. Broertjes: property brothers.

LolaBloem likes this.
  7. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    Vt wonen vind ik ook altijd wel leuk om te kijken (op sbs6 )
    En op pinterest en funda (lekker huizen kijken) doe ik ook vaak ideeën op.

8. Manque

Manque Niet meer actief

Ik heb wel wat leuke tips voor je. Zet je boeken niet in de kast, maar stapel ze (een beetje nonchalant) op. Hang er een vliegenstrip boven. Laat deze de hele zomer hangen.

manaolana, Cmt, Marchella and 5 others like this.
  9. Manque

Manque Niet meer actief

Zet een mooie houten kloosterbank in je keuken. Ideaal om manden met was op te stapelen en boodschappentassen tegenaan te flansen.

Marchella, mama en zoon and Jules! like this.
  10. Manque

Manque Niet meer actief

Een kachel is knus en praktisch in de winter en op de warme dagen tevens een originele en handige plek voor het bewaren van boeken. En de ruimte tussen de bank en het televisiemeubel een ideale opbergplaats voor pluizige fleecedekens!

Marchella likes this.
  11. Manque

Manque Niet meer actief

#11 Manque, Jun 30, 2017
    Last edited by a moderator: Jun 30, 2017
    Doordat al je boeken nu op nonchalante stapels liggen, heb je ruimte in je boekenkast voor een van je schoenen. Heel fijn als je schoenen liever niet bij elkaar bewaart. Boekenkasten zijn ook ideaal voor het etaleren van fidget spinners, bekers ranja en schroeven die random opduiken en waarvan je hoopt dat ze geen essentieel onderdeel van je huis waren.

Victoria30, Marchella, fanona and 4 others like this.
  12. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Ik dacht dat boekenkasten bedoeld waren voor haarelastiekjes, zonnebrillen en servieszegeltjes van de Albert heijn.. weer wat geleerd! ;)

13. Manque

Manque Niet meer actief

Wat origineel! Leuke stylingtip, ga ik onthouden. Wij bewaren zonnebrillen (en werkpasjes en soms ook een zegeltje of ruimtevaartplaatje) heel voordehandliggend in de fruitschaal.

Marchella, fanona, Ysabella and 2 others like this.
  14. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Haha, het lijkt mijn huis wel! Wij hebben alleen drie volle vliegenstrips momenteel. Leuk voor in de kerstboom straks...

15. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

De kat slaapt al in de fruitschaal bij ons :roflmao:

Edit: het fruit dus niet, even voor de duidelijkheid! Dat ligt bovenop de magnetron :p

Marchella and nizzie86 like this.
  16. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

Nov 9, 2013
    4,130
    2,517
    113
    Female
    Amsterdam
    Ik vind dat dus juist vreselijk. Maar is dan ook totaal niet mijn stijl dat Amerikaanse. Ik zapte laatst en dacht WoW dat huis heeft een nieuwe inrichting nodig. Was het al klaar! Haha

Maar smaken verschillen. Gelukkig!
    Vt wonen vind ik ook altijd leuk. En op Pinterest is zoveel te vinden.

Laat je uiteindelijk het resultaat nog wel zien!? :)

Zonnestralen likes this.
  17. LMSB

LMSB Fanatiek lid

Feb 24, 2017
    3,995
    3,321
    113
    Leuke tip! Ik heb er meteen wat aan gedaan bij mij thuis. What do you think?

Attached Files:

Manque, In your eyes and Deliana like this.
  18. Deliana

Deliana Niet meer actief

Ik zou inderdaad even op Pinterest rondneuzen. Daar kan je heel makkelijk op stijl zoeken!

Welke stijl houden jullie van? Landelijk, industrieel, Scandinavisch? Ga je echt alles veranderen (meubels) of zoek je een ander kleurtje voor op de muren?

19. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Whahahahahahha Manque
    Ik lach me rot

20. MnnW

MnnW Fanatiek lid

Jun 10, 2013
    3,245
    2,363
    113
    Female
    Nog een tip: neem een stel kinderen! Hier elke dag een andere inrichting, en super kleurrijk! En opa's, oma's en andere personen die regelmatig zorgen voor nieuwe accessoires, soms inclusief licht- en geluidseffecten!

toch3, MiaMaria, LMSB and 2 others like this.

Share This Page