Hoi, Ik heb net onze vakantie geboekt naar Mallorca. Onze eerste met Eva. Maar waar moet ik allemaal aan denken? Wat is handig om mee te nemen, voor onderweg in het vliegtuig maar ook voor daar? En wat moet ik vooral niet vergeten? Alle tips zijn welkom.
Dit is een handige site om eens door te lezen, er staan ook printbare inpaklijsten op: Alles over vliegen met kleine kinderen
We zitten hier: Ibersol Son Caliu Mar op Mallorca. Voordelig naar Ibersol Son Caliu Mar... All inclusive, hotelkamer met hopelijk een kinderbedje (kon niet gegarandeerd worden). Voor het eerst overigens, voor Eva boekten we enkel "Adults only" hotels met veel rust. Dit gaat even een cultuurshock voor ons worden vrees ik We hebben een Joolz kinderwagen, maar ik twijfel heel erg of ik niet gewoon een buggy zal kopen. Het is een fijne wagen maar een enorm gevaarte om mee te nemen.
Ik zou als ik jou was een goedkope buggy (bijv. Via Mp oid) kopen, zonde van je mooie kinderwagen! Verder weet ik het ook niet wij gaan in aug. Voor het eerst op vliegvakantie met onze dochter dus alle tips maak ik dankbaar gebruik van!
Wij gaan in juni ook voor t eerst. Hier een tweedehands buggy gekocht. Misschien laten we die wel achter in Griekenland. Goedkope shirts vd zeeman zodat die niet mee terug hoeven. Kadootjes voor in het vliegtuig. Draagbare dvd gaat mee voor daar. Hier een eczeem kind dus voorraad zalf en zonnebrand waar hij geen uitslag van krijgt mee. Goeie plekken in het vliegtuig en eigen stoel (ook gedaan als hij niet 2 zou zijn)
inderdaad een buggy en dan eentje die helemaal naar achteren kan erg handig als ze bv slaapt en wel zo fijn die mag je meenemen tot de gate voor in het vliegtuig wat speelgoed of knuffel/speentje waar ze mee vertrouwd is niet teveel luiers die kan je daar ook kopen en heb je wat meer ruimte over in je bagage
Zeker een buggy kopen! Is veel handiger, en je kinderwagen gaat niet kapot. Verder niet te veel meenemen, alles is daar te koop. Slaapzak is wel handig als ze daar nog in slaapt.
Ik zou ors meenemen, mocht de kleine daar onverhoopt ziek worden. En dus diarree en overgeven dan is de kans op uitdroging zeker aanwezig en met ors krijgen ze in ieder geval genoeg zout en suiker binnen in de juiste verhouding.
Dat ga ik sowieso doen. Wij komen namelijk midden in de nacht aan zowat en ik heb geen zin om met een kind wat half slaapt een discussie aan de balie te hebben. Had de reisorganisatie gebeld en die gaven aan dat het wellicht wel zo handig was om dat te doen.
Kinderbedje is altijd een preferentie rn preferenties kunnen niet gegarandeerd worden. In mijn carrière nog nooit meegemaakt dat er geen kinderbedje is. Zou t hotel nog ff een mailtje sturen maar niet te veel zorgen over maken. Zorg voor iets te drinken tijden stijgen en landen ivm oortjes.
Draagdoek of draagzak is ook erg handig. Joolz thuislaten en een (goedkope) buggy meenemen , of misschien lenen?
Ik zou een campingbedje meenemen, die mag je als het goed is gewoon samen met de baggage inchecken. En een buggy.
Hey, das toevallig. Wij zijn net terug uit hetzelfde hotel. Er zijn 2 zwembaden en het achterste zwembad is ideaal voor de kleintjes. Loopt langzaam af en is ik geloof 60 cm diep. Personeel os vriendelijk en eten is echt goed! Wij hadden ook een kinderbedje, terwijl het hele hotel vol zat met kleintjes. Ik denk dus dat ze genoeg kinderbedjes hebben Ik zou zeker een buggy meenemen en niet de dure joolz. Vliegtuig personeel gaat er niet heel voorzichtig mee om Wanneer gaan jullie ?