Ik ben opzoek naar een leuk programma om terug te kijken, de meeste programma's die ik leuk vind draaien om kinderen. Babyboom Generatie 2010 Een huis vol Baby te huur Het kinderziekenhuis Kleine baby's grote zorg Zulke programmas. Heeft iemand nog een idee? Ik verveel me heerl erg..
Secretly Pregnant I Didn't know I was Pregnant I'm Pregnant and... One Born Every Minute 16 & Pregnant Teen Mom (en alle vervolgen die daarop zijn gekomen..) Oh en, Jon & Kate Plus 8 of Kate Plus 8 vind ik ook erg leuk
Alle bovengenoemde programma's en zelf ben ik een tlc fan dus mag Sisterwives niet ontbreken. Heerlijke ver-van-mijn-bed-show. Net als pregnant in heels. Ongelofelijk wat daar soms voorbij komt
Ik keek altijd 'Moeders van nu' alleen bestaat het geloof ik niet meer alleen heb je nog losse filmpjes op Youtube ervan... denk ik. Edit: volgens mij toch wel Moeders van Nu gemist? Kijk het op TVblik!
Over de Streep DNA Onbekend Spoorloos Welcome Home Mijn Leven in Puin Help mijn Man is Klusser Hello Goodbye
I wanna marry 'Harry'. lijkt mij wel leuk 12 domme dozen die denken dat ze een date met de prins hebben https://www.youtube.com/watch?v=gY2IR9I0jIk