Luxe zonvakantie maart

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Koraal82, 11 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Ik ben al dagen aan het zoeken maar kom er niet aan uit... Mijn man en ik willen 8-10 dagen zonder kids naar de zon (in maart). Er is genoeg maar telkens als ik denk dat ik de perfecte reis heb gevonden ga ik reviews lezen en haak ik af. Bij zelfs de beste 4 of 5 sterren hotels staan veel klachten. Hebben jullie nog tips?

Ik was aan het kijken naar curacao, aruba, mauritius, malediven (op mairitius en malediven lijkt het regenseizoen) cruise in caribisch gebied. Voor de cruises staan op zoover weinig recencies. Mijn man zegt dat ik niet zo precies moet zijn maar de reizen zijn duur en dus wil ik ook waar voor mijn geld.

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wij zijn samen naar Appartementen-Boutique Hotel Amalia op Curaçao (Jan Thiel) geweest. Het is Adults-Only, dus geen gillende kinderen aan het zwembad. Het is kleinschalig. Wij zijn er in 2015 geweest, toen waren er alleen appartementen. Sindsdien is het uitgebreid met een hotelgedeelte, receptie, massage. Het was er supernetjes, schoon, heerlijke bedden, rustig. Als we terug kwamen van een uitstapje was zelfs de afwas voor ons gedaan. Er zit een zwembad bij. Leuk balkon of terrasje waar je kunt zitten. Het zit niet direct aan de Jan Thiel-baai. Je kunt het lopen in 10 minuten, maar het is er behoorlijk warm. In de auto ben je er in twee minuten. Het zit ook vlak bij het Spaanse Water, waar ook restaurantjes zijn.

Wij vinden het een absolute aanrader en zouden er zeker weer naar toe gaan. Maar ik weet natuurlijk niet hoe luxe je het wilt hebben, misschien zoek je iets met nog meer voorzieningen?

3. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.671
    768
    113
    Morena resort op Curacao kan ik je écht aanraden.. groot resort met weinig appartementen, alles super ruim opgezet, op loopafstand van Jan thiel.. echt onze beste vakantie ever..

4. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Wij zijn 3x op cruise geweest in caribisch gebied met Celebrity cruises; in 1 woord geweldig! Wij zijn best wat gewend wat betreft luxe (gingen met ouders ook altijd 5* op vakantie). Super service, eten heerlijk, boten tiptop in orde (nieuwe of recent geupdated). Weinig kinderen aan boord. Zeker zo'n all in drankenpakket bijboeken (kan je ter plekke nog op elk moment bijboeken) is een aanrader, kan je ook alle overheerlijke koffies en cocktails nemen ;). Soms hebben ze acties waarbij je zo'n pakket er gratis bijkrijgt dus je moet even goed kijken.
    Oh wat zou ik graag weer teruggaan, voor mij is dat écht vakantie :rolleyes:
    Veel plezier met uitzoeken!

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.203
    35.926
    113
    Maar zij hebben wel kinderen. Is het dan nog wel leuk?

6. Glimmer

Glimmer Niet meer actief

Hier ook fan van het Morena beach resort op Curaçao, gaan over twee weken voor de derde keer daar heen! :)

7. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ze willen zonder kids gaan zei ze. Met kinderen ook heel leuk denk ik, maar dan zou ik wel voor een boot gaan met meer kinderfaciliteiten (royal caribbean). Maar daarvoor is die van ons nog wat te klein, maar gaan we in de toekomst zeker doen :D

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.203
    35.926
    113
    je hebt gelijk. Niet goed gelezen!

9. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.128
    113
    Ja, aanrader!

10. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Wij zaten op Reethi Beach Resort op de Malediven. Eén van de goedkopere maar echt fantastisch. Zou geen watervilla meer nemen, voor ons te weinig schaduw. En als je geen grote drinker bent: logies en ontbijt. Er zijn twee restaurants naast het buffet restaurant en die waren echt heel goed, maar dus niet inclusief.

Weet niet of Zanzibar een optie is? Wij zaten daar in het Breezes, echt fantastisch! Prachtig hotel, hele mooie kamers, heerlijk eten. Echt een aanrader.

Curaçao hadden we het Marriot, was prima, heel, heel goed ontbijt maar zou 'm verder niet speciaal aanraden. Kamers waren wat gedateerd.

11. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Thnx voor jullie reacties. Morena op curacao leek mij ook al mooi. Ik ga ook even kijken voor celebrity cruise! Was nu vooral naar royal caribbean aan het kijken maar deze klinkt ook goed ( en minder kids ). Heb inmiddels een paar x gecruised met disney en dat was echt perfect maar met mijn man wil ik liever ene normale rederij.

Zanzibar had ik bekeken maar daar is in maart volgens mij regenseizoen.

12. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Wij zijn afgelopen zomer naar Aruba geweest. All inclusive hotel Tamarijn.
    Je kamer is op t strand.
    Echt fantastisch. We hebben er ook heerlijk gegeten.
    Super resort, niet zo druk en massaal.
    Daarnaast is Aruba ook een stuk veiliger dan Curacao.

13. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Bedenk wel dat mensen eerder wat op Zoover zetten als ze willen klagen . Alles boven een 7 is vaak erg goed haha.

Deel Deze Pagina