Wij hebben de mogelijkheid om een eigen stoel voor onze knul van 13 maanden bij te boeken. We vliegen naar Turkije, een vlucht van 4 uur Wie heeft dit weleens gedaan? Goede keus of is het het geld niet waard?
Als je geld over hebt dan doe je dat toch? Ik zou dat zelf niet doen zal liever betere resort voor dat geld kiezen.
Voor die vier uurtjes, voor een dreumes van net 1 jaar? Nee dat zou ik niet doen. Als hij nou tegen de 2 jaar aanzit...maar zo'n kleintje zal toch het meeste op schoot zitten. Van dat geld kun je op vakantie leukere dingen doen.
Toen onze zoon ruim 1 jaar was zijn we ook met hem naar Turkije geweest. De heenreis heeft hij bij mij op schoot gezeten, de terugreis kreeg hij een eigen stoel omdat het vliegtuig niet helemaal vol zat. Uiteindelijk vond ik de heenreis op schoot veel fijner. Ik heb hem in de gordel bij mij op schoot gehouden en hierdoor was hij lekker rustig tegen mij aan aan het hangen. Soort geborgen gevoel denk ik De terugreis had hij veel meer bewegingsruimte en was hij dus vele malen drukker.
Hier heeft N wel een aantal keer een eigen stoel gehad. Vond t ideaal, merendeel heeft ze in de maxicosi gelegen en anders lag ze languit op de stoel te slapen. Alleen tijdens stijgen/landen en flesjes zat ze op schoot eigenlijk.
eigen stoel en maxi cosi vond ik erg fijn, met zowel 10 als 7 maanden. zeker omdat je gewoon net wat meer beweeg ruimte hebt, dan kun je zelf je voeten fatsoenlijk kwijt en de luiertas bij de voeten van de stoel waar je baby/peuter zit kwijt! en mocht je kind toch lekker op schoot kruipen zit je ook niet direct met je armen of je kinds beentjes op je buurmans schoot!
Ik vroeg om ervaringen, niet de vraag over hoe ik het beste mn geld uit kan geven. Goed resort? 5 sterren ultra all inclusive, beter ken niet..
Dankje voor je antwoord! Waar ik een beetje tegenop zie is dat Sem geen stilzitter is.. Kan nog geen 2 minuten rustig op schoot zitten..
Wij hadden een vlucht van +-9u en konden (gratis) gebruik maken van een extra stoel omdat het vliegtuig niet vol zat. Ik vond dit erg prettig, hij kon zelf lekker tv kijken en met zijn speelgoed spelen. Voor een vlucht van 4u zou ik zelf niet perse een eigen stoel boeken, misschien als het echt een spot prijs is want ik vond het zelf wel rustig zitten voor mezelf maar niet direct noodzakelijk.
Nee maar dan blijft hij op een stoel naast je óók geen 2 minuten zitten. Dus dat probleem heb je sowieso. Op schoot is makkelijker vasthouden dan naast je. Dan kun je beter nadenken over speelgoed waardoor hij geboeid is zodat hij wel stilzit (tablet, magisch tekenbord). En verder, gewoon uitzitten. Ik kan ook wel wat leukers bedenken dan met een actieve dreumes in een vliegtuig maar je overleeft het wel
Ja een hobby zal het niet worden haha, we vliegen precies op tijden dat meneertje normaal lekker ligt te slapen.. Alleen is het een bed slaper en verder nergens
Mwah, zelfs mijn (voorheen) superslechte slapers vallen vrijwel altijd in slaap in het vliegtuig dus dat zal best wel goed komen.
Nou die zal dan niet slapen denk ik die ziet dan van alles! Vorig jaar met mijn 13 maanden oude dochter naar tenerife gevlogen en met de heenweg hadden wij wel een stoel voor haar (vliegtuig was niet vol) ik vond dit ideaal. Mijn dochter heeft echt niet stil gezeten, heel de tijd staan en dan weer zitten, ze vermaakte zich wel! Met de terugweg was het vliegtuig bomvol dus geen eigen stoel, ik vond dit helemaal niets, echt super krap. Dit jaar gaan we weer met t vliegtuig maar mijn dochter is nu 2 en moet dan een eigen stoel, ben daar wel blij mee! maar ja toch zou k niet zo snel een eigen stoel boeken als hij nog gratis mee kan... als je zorgt voor veel afleiding komt t wel goed en t is wel handig om dan bij t gangpad te zitten zodat je eruit kan..