Oke, we zijn misschien wat laat maar we hebben besloten toch op vakantie te willen. En voor het weer hoeven we dit jaar niet ver weg. Normaal zijn we een 2 of 3 weken naar Zuid europa, dit jaar wil ik in Nederland blijven. Maar hier zijn de campings ook super vol! Ik moet dus wat gerichter gaan zoeken. Wie kan mij helpen? Ik zoek een leuke familiecamping, met privé sanitair of comfortabel gemeenschappelijk sanitair. (familiedouches e.d.) Liefst in Zeeland, Overijssel of Drente. Maar zeeland lijkt me het leukst. Zwembad voor de kinderen, en een beetje ruime plek ivm formaat caravan. Wie kent de leukste camping?
In Overijssel gemeente Hardenberg veel campings. Nog nooit geweest omdat ik zelf in deze gemeente woon. Zie de bovenstaande reactie
De sprookjescamping is vol de zomervakantie, maar ik vind het tot nu toe echt de allerleukste camping van Nederland! De Berenkuil in Grolloo heeft nog plekken, maar alleen van zaterdag tot zaterdag. We staan nu op De Paal in Bergeijk in NB, die heeft ook nog plekjes, niet veel, maar ze zijn 95% bezet de zomer, zei een medewerker gisteren.