Hoi allemaal, Weer even een luiervraag,wil graag weten welke luier jullie voor de nacht gebruiken?Kreeg de tip van een vriendin een andere luier voor de nacht te gebruiken(aangezien ons meiske heel veel plast)Overdag gaan de goedkope vaak ook wel goed,`snachts lekken ze gauw door.Alvast bedankt.
Hier toen ze overstroomde vaak (nu is ze vaak droog snachts) hadden we niet genoeg aan de pampers night zelfs... Wat ik deed was als ik naar bed ging haar nogmaals een schone broek geven...... Andere maat pampers hielp ook een beetje (groter) en wat ik hier op forum gelezen heb (niet zelf gedaan) er zijn inleggers voor extra in de luiers.....weet niet hoe het heet ofzo. Welke het beste volhield tijdens de nacht....die van de c1000.
Hier hielpen de lidl luiers goed. En soms ook de luierbroekjes. Oh ja, en grotere maat luiers wordt vaak geadviseerd, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Helpt dat echt een maat groter ? Ik heb het idee dat ons meisje haar luiers nogal vrij groot zijn! (ze is ongeveer tegen de 9 kg aan gok ik ) en om dan nog een maat groter te pakken ? Hier trouwens de pampers baby dry! DIe absorberen haar plas wel goed alleen de ontlasting (en de laatste paar nachten heeft ze heeeelll veel ontlasting s'nachts ) houd hij maar net!
@ Kleintje: Hier helpt een grotere maat perfect. Iets groter, dus ook meer absorptie vermogen. Ik heb al verschillende maat 4 voor de nacht geprobeerd, maar ze bleef nat. Nu met 4+ niet meer.
Ik gebruik ook Pampers Baby Dry en dat houdt 'm perfect droog. Luier zit wel flink vol 's ochtends, maar dat is ook niet zo vreemd na 12 uur. Nog nooit doorgelekt, dus ik ben tot op heden super tevreden.
Hier zowel overdag als snachts altijd Huggies gebruikt en nog altijd. Nog nooit doorgelekt van het plassen. Onlasting is er in totaal misschien 3 keer doorheen gegaan, maar dat was dan vooral omdat het erg veel en erg dunne borstvoedingspoep was (na ruim 2 weken geen ontlasting bijv . Hier dus prima ervaringen met Huggies, daarom nooit wat anders genomen.
Wanneer geef jij de laatste fles/ beker? Misschien kan je dat vervroegen waardoor ze meer plast voordat ze de nacht is gaat. Julia krijgt na 5 uur geen fles meer.
Pampers baby dry hier, maatje 4. Ook hier een hele volle luier 's ochtends, maar nog nooit doorgelekt.