Little people Mike de Ridder Houten puzzel Werkbank Muziekinstrumenten Onze dochter wordt over een paar weken 2 en ze krijgt van ons een keukentje. Nu kan je denken: dat is toch voor meisjes?! Maar waarom? Mijn man kookt nu de meeste tijd.
lees mee, heel herkenbaar probleem ... Jongste heeft echt niets, niets nodig. Met sinterklaas nog iets 'nieuws' geprobeerd, playmobil 123 en zoefzoef, maar ze doet er niets mee. Speelt veel liever met de echte playmobil van broer/zus ... Zal eens nadenken over abonnement...
Ja, zo'n skippy koe is erg leuk! Heb je al iets van een keukentje? Ik kijk vaak op slimmerspelen.nl Bijv deze Zoekresultaten voor: 'Bilibo' En dit is ook echt een aanrader, onze jongste vindt t leuk erin te gaan en de oudste kan m zelf al bouwen. Zoekresultaten voor: 'Crazy forts' Dit is bij ons ook populair bObles Donut Rose Zo mooi wat ze daar allemaal mee verzinnen..
Knikkerbaan (kogelbaan), water/zandtafel, zandbak, glijbaan, tafeltent (ja die bestaan nog; nog steeds een dikke hit), een megagrote foampuzzel voor op de vloer, een wheelies fun park (little people), een opblaasbaar springkasteel (action, 20 euro), een piratenschip... Ik wilde dat ik het budget had voor alles wat ik voor mijn kereltje zou willen kopen Ideeën genoeg!
Bij de eerste had ik dat ook hoor. Alleen met alles wat er in de loop der jaren aan Sinterklaas en verjaardag is gekomen gecombineerd met alles wat is " geërfd" hebben we gewoon absurd veel. Daarnaast heb ik ook wel ervaring wat werkt en niet bij ons in huis. Dat zandspul wordt bij ons een ramp, net als spullen opgebouwd uit kleine stukjes. Lego en duplo gaat wel omdat we daarin verzuipen, maar smartmax ligt bij ons nu overal en nergens. Voor dat soort dingen is iedereen hier in huis te chaotisch en te creatief. Mijn oudste ging overal kijken wat er allemaal magnetisch was (de wc is niet magnetisch, dan weten jullie dat vast), dus voor ik het wist stond het joch in het hele huis en tuin met het spul.
Is inderdaad super leuk, maar hebben we ook al. Ik denk dat we voor een tentje gaan kijken, maar wel een opvouwbare. Anders kan ik mijn kont echt niet meer keren in huis.
Ik ben geslaagd! Bij de Wibra nota bene. Een tentje van spongebob en een opvouwbare tunnel. Samen nog geen 10. Ik ben helemaal blij! De oudste vindt het ook super en man is ook enthousiast omdat we het ook makkelijk buiten kunnen gebruiken. En de jongste is nogal een buitenkind, dus ideaal. Dank allen!