Dochterlief kijkt net op internet de internetaflevering van het Sinterklaasjournaal. Hoor ik opeens het liedje 'Sinterklaas is jarig'. Leuk liedje, maar de tekst vond ik op zijn minst bijzonder. 'Sinterklaas is jarig, zet hem op de pot. Oh, wat zal hij stinken, doe de deur op slot!' En Sint zingt het leuk mee. Weg goede, beschaafde opvoeding. Dochter ligt op bed en ik hoor haar nu niets anders zingen dan bovenstaand liedje. en stiekem moet ik er toch wel om lachen.
Kende jij die nog niet dan ?? Die is al zoooo oud, dat zong ik al als 5 jarige en ik ben nu bijna 38. Maar ik deed het wel dat mijn moeder het niet hoorde want dan mocht ik mijn schoen niet zetten, want dat hoorde niet
Ik denk juist dat nu de Sint meegezongen heeft en het dus helemaal niet raar vindt, het voor de ( met name oudere) kinderen veel minder leuk is om dit te zingen als de Sint op school komt! Ik vind het wel heel slim om dit te doen!
Ja ik zag dit gisteren ook. Vond het ook niet kunnen maar toen ging de sint meezingen dus tja nu zul je mij niet meer horen dat het niet mag. Hihi
Sinterklaas is jarig, zet mijn schoentje klaar. Ik hoop dat hij 'm vol doet, met ja wist ik het maar. En dan nog veel meer maar dat weet ik niet meer
Die zong ik vroeger ook wel, maar alleen toen ik niet meer geloofde Toen ik er nog heilig van overtuigt was dat je een zakje zout kreeg als je stout was, en daar viel dit toch wel onder, zong ik het niet
Oke haha hier heeft sinterklaasjournaal niet aangestaan, maar word morgen weer gekeken op school. Dus ik weet nu al hoe dochterlief hier morgen thuis komt, die houd wel van die gekkigheid
Hier hebben we het niet gezien, aan de ene kant zou ik het wel grappig vinden gezien ze zoiets natuurlijk onthouden, aan de andere kant heb ik zoiets van mwah dit soort liedjes hoeft voor mij niet, doe voor mij maar liever de 'normale' liedjes.
geschrokken we leven in 2012 is niets geks aan toch moet je af eens goed luisteren wat ze allemaal zeggen