Een week geleden is ons mooie meisje NOA geboren. ze is 45 cm lang en woog 2430 gram (ze was op 7,5 pond geschat...) Ze wilde al veel eerder te wereld komen,met 33 weken een opname vanwege vroegtijdige ween en 3 cm ontsluiting en na een week maarliefs 4 weken rust thuis..even naar de wc lopen bezorgde me al weeen. Veel valse starten en opnames verder... Toch de 37 weken gehaald en na 3 daagjes voorzichtig rondlopen werd in 1 uur onze dochter en zusje geboren. Ik ben in 20 min van die 3 cm naar volledig gegaan in een weenstorm,heel snel (was mn eerste ook) maar ook echt wel erg heftig. We zijn met de ambulance en sirenes naar het ziekenhuis vervoerd omdat ik koorts had en de kleine een te hoge hartslag..ik had ook bloedverlies en het was allemaal nauwelijks op te vangen. De uitdrijving duurde 1 min (1 perswee) met alleen een verpleegkundige erbij,ze had haar handschoenen nog niet aan en kon haar niet eens opvangen,dat was even paniek haha maar ze doet het goed. we zijn 4 dagen opgenomen geweest. Na bijvoeding/fingerfeeding (suiker laag en temp laag) zitten we sinds 2 dagen op volledige borstvoeding en is ze aangekomen! In mijn album staat een foto
Wow ja, supermooi dat haar! Dat was echt het eerste wat ik dacht toen ik de foto zag, maar ze heeft ook een heel mooi gezichtje hoor! Gefeliciteerd!
hoihoi gefeliciteerd met je mooie dochtertje(geweldige foto zeg!) en wat een haar ook zo mooi, geniet ervan liefss