Hoi lieve dames. Ik heb morgen een verjaardag waar er veel gedronken gaat worden en ik normaal ook vrolijk meedrink. We lopen erheen dus de 'Bob' smoes werkt niet. Hebben jullie misschien mooie smoezen voor me? Ik wil echt niet dat iedereen het weet en de vorige keer wist iedereen het al met 6 weken omdat ik niet kan liegen en geen smoes klaar had. Thanks ladies!
Ha,ha! Sorry maar ik had hetzelfde probleem en gelukkig wilde ik het vertellen, toen ik na de koffie zei dat ik fris wilde viel het helemaal stil Denk dat niemand erin trapt dat je antibioticakuur gebruikt. Kun je niet verzinnen dat je nog laat in de avond je ouders/ schoonouders op moet halen omdat ze een "belangrijk" feestje hebben en dat ze nog een gunst van je tegoed hadden? Succes!
Ab, en voorlopig heerst de buikgriep nog wel dus miss zeggen dat je je niet zo lekker voelt door de griep die zo rond gaat..
Haha bedankt dames! De van ouders is ook een goeie. Alleen is het bij de buren en die zien mijn auto staan dus moet er dan ook echt mee weg. Ik kan gewoon niet liegen. Verschrikkelijk!
Denk idd dat ik maar voor de Ab kuur ga. Voorlopig zie ik ze niet meer met een feest dus dat komt mooi uit!
Antibiotica, aan de lijn doen, om de een of andere reden nog moeten rijden, ziekjes, maag van streek, je bent aan het ontgiften, hoofdpijn, net een druk bezopen feestje achter de rug dus beetje brak, druk bezopen feestje voor de boeg dus je houdt je in, je moet vanavond laat nog iets voor je werk checken (via mail ofzo) en dus nuchter zijn, gewoon geen trek in, weddenschap met je man verloren... Euh, nog meer smoezen nodig?
oh ik heb gewoon met mijn verjaardag toen gezegd dat ik geen zin had. en niemand heeft er op dat moment wat achter gezocht. alleen mn bf had het door, maar die vond 't alleen maar grappig en niets gezegd.
Oh ik zie dat je een dochtertje hebt, ik zou dan zeggen dat die zich niet zo lekker velt en je dus liever uchter blijft voor ht geval je er midden in de nacht voor haar uit moet of zo
Of je dochtertje is inderdaad niet zo lekker (neem je een of twee drankjes, die je door het toilet spoelt ) of je bent zelf niet fit. Morgenochtend al berichtje sturen dat je last van je 'wat-dan-ook' hebt en niet zeker weet of je wel komt...
Thanks Mags! En natuurlijk alle andere dames! Ik ga morgen met m'n partner in crime een mooi verhaal verzinnen. Als we dan vooraf nou ook nog even een rollenspel doen kom ik misschien, heel misschien overtuigend genoeg over.
Zeggen dat je de volgende dag moet werken (ligt er ook heel erg aan wat voor werk je doet). Dat zou mijn smoes zijn haha
Heb er een nachtje over geslapen en dit gaat hem worden: Buren passen op onze dochter ivm de eerste echo. De smoes daarvoor is gaatje vullen bij de tandarts. (Was over de watsapp, gaat me makkelijker af ) we borduren daar op verder: ab kuur voor een ontsteking en als de ontsteking door de ab weg is kunnen ze het gaatje vullen. Zouden jullie hem geloven?
Ik lees hier maar al te graag mee, volgend weekend groot familiefeest hier, gelukkig weten mijn ouders het, dus ik ga bij hen in de buurt zitten, mijn vader schenk altijd de schuimwijn in voor iedereen dus die zal mij dan gewoon subtiel overslaan haha. Ik hoop dat niemand het vraagt dat ik niets uit mijn mouw moet schudden... Ben hier ook heel slecht in liegen, en iedereen zit al jaren te vragen wanneer wij aan kindjes beginnen (de laatste jaren vragen ze het niet meer maar denken ze het wel haha) Ik denk als iemand het opmerkt dat ik geen wijn drinkt ze onmiddellijk 1 ding denken haha...