Hallo Allemaal Heb een dringende vraag en hoop op veel reacties... Ik zal het hieronder neer zetten Ik heb een mk gehad op 11 januari 2010 en ben op nacontrole geweest op 18 januari bij de gyn, en alles zag er heeeeeeeeel erg goed uit, alleen wat slijmvlies maar dat was maar 2 a 3 mm dus haast niets meer, en er blijft ook altijd wel wat slijmvlies in je baarmoeder zitten...Toen hebben ze gekeken in de eierstokken en er waren alweer eitjes aan het rijpen en sommige waren alweer 4 mm en ze moeten 2 cm zijn tot dat ze springen.....Ik vroeg aan de gyn hoe lang duurt het dan ongeveer springt, zij zij ongeveer een week a anderhalve week en ben dus begonnen met ovulatie testen...Ben begonnen op 23-01-2010 en had hem dik positief, dus hebben we geklust en zondag weer getest en er stond nog wel een streep maar niet zo duidelijk meer, dus weer geklust op zondag 24-01-2010...Nu heb ik vrijdag denk ik ook een positieve test gehad maar dat weet ik dus niet omdat ik toen niet getest heb maar ik denk dat toen mijn ei ongeveer was... Maandag weer getest en net zo als op zondag de 24ste... Nu komt het... Nu had ik dus gisteravond 26-01-2010 wat licht roze/rood achtige afscheiding (echt heel erg weinig) maar nu nergens meer last van, geen roze/bloed meer.. Wat kan dit zijn Graag ervaringen Groetjes Silly
Het kan waarschijnlijk toch nog met je miskraam te maken hebben. Ik heb in november een miskraam gehad en toen ik dacht dat het vloeien over was had ik ineens weer een beetje verlies, niet veel maar toch. Je baarmoeder is zich toch aan het schoonmaken. Omdat hij nu ook extra gevoelig is zou het ook kunnen dat als het eitje al is gearriveerd dat je daar een beetje blied verlies van hebt. Verder zou ik het ook niet weten. succes!!!
Hallo Lies Nee, dat kan niet want ben de 18e op nacontrole geweest en alles was schoon en ook had ik geen bloedverlies meer toen. Ook de dagen daarna geen last gehad en voel me heel erg goed. Het was ook geen bloed, het was meer roze verlies, en heel erg weinig, een vingertopje of zo. Ik heb dus de eisprong gehad afgelopen vrijdag of zaterdag Groetjes Silly
hoi silly zou misschien een innestelling kunnen zijn,dan is je ei vrijdag geweest en dan 5 dagen later die mini bloeding... en je hebt zaterdag geklust, is dag later en je ei is ongeveer 24 uur houdbaar dus zou zo kunnen zijn, weet niet of je dit bij je mk ook gehad hebt? misschien is je lijf ook nog van slag van de mk..... wel lastig he die onzekerheid!! Veel succes en hoop dat je snel weer posi test hebt, en vooral een lieve plakbeeb! liefs miek
Hallo Miekje Heel erg bedankt voor je berichtje.. Ik weet niet of ik dit bij mijn mk ook heb gehad, toen was ik al zwanger voordat ik het wist hahah. En ja het kan zijn dat mijn ei afgelopen vrijdag is geweest en zaterdag en zondag hebben we geklust en dinsdag had ik dus een heel klein mini bloedinkje (meer roze dan rood)... En ja het is heel erg lastig deze onzekerheid idd.. Nu heb ik net wel weer 2 ovulatie testen gedaan, en ik snap er niets van maar nog steeds 2 lijnen op de test, als ik mijn ei al heb gehad dan had er toch nog maar 1 streep op de test moeten komen of niet dan, en ik heb er nog steeds 2 op staan. Groetjes Silly
He silly, Ben helaas niet zo thuis in die ovu testen.... Maar er zou er maar 1 moeten staan als je ei al "weg" is inderdaad... Misschien is je lijf gewoon nog compleet van slag???? ERg lastig zo...... Veel succes ermee!! liefs miek
Ik heb ovu testen van clearblue en als de eerste streep lichter is dan de tweede dan ben je niet vruchtbaar en als ze gelijk zijn van kleur of de eerste lijn is donkerder dan de tweede dan ben je vruchtbaar. De bloeding zou idd een innestelings bloeding kunnen zijn. Ik had bij mn zwangerschap ook een innestelingsbloeding die roze was paar drupjes vermengd in mn afscheiding. Succes, hoop voor je dat het raak is!