Graag jullie mening over Charlee Voor ons is deze naam het helemaal! Lang gezocht naar iets wat we beide mooi en passend vonden, ons meisje moet er natuurlijk haar hele leven mee doen, dan wil je graag een goede keus maken. Toch ben ik benieuwd naar de mening van andere. Dus bij deze.. :-D
Door de 'ee' op het eind twijfel ik over de uitspraak. Sjarléé, Sjarlie of Tjarlie ? Als het 'Tjarlie' is dan zou ik de naam schrijven als Charlie of Charley.
Uitspraak als Tjarlie. Vooral ik twijfel inderdaad over de spelling. We hebben deze variant gekozen omdat we die vrouwelijker vinden. Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat de uitspraak daardoor onduidelijk word.
Ik vind Lee juist mannelijk klinken en ken ook daadwerkelijk mannen die zo heten. Charlie oogt veel vlotter en is minder verwarrend qua uitspraak
Volgens mij zijn er genoeg meisjes die Charlie heten om de naam ook met vrouwelijkheid te associëren. Ik vind het in elk geval geen gekke naam voor een meisje.
Precies. Door de 'lee' ipv 'lie' dacht ik juist dat je een naam voor een zoon zocht. Vind Charlie vrouwelijk genoeg hoor en prima naam.
Bedankt voor jullie mening dames. Ik ga het hier eens voorstellen in de spelling Charlie. Je hebt ook nog de spelling Charly en Charley maar wij zijn bang dat die "y" het ordinair maakt.
Absoluut niet mijn smaak, maar als er geen keuze was, dan met de gebruikelijke schrijfwijze, niet Charlee.
Als jullie beide deze naam helemaal geweldig vinden zou ik als ik jullie was niet vragen wat anderen ervan vinden. Waarom? Omdat dit jullie naam is!!! Jullie zijn er helemaal blij mee dus dan is t goed. Denk dat de vraag hier stellen je alleen maar gaan laten twijfelen. Dat gez te hebben. zal ik je wel nog ff mijn menig geven aangezien je erom vroeg Leuk!!!
Dit vraag ik mij ook vaak af. Laatst nog een met 34 weken en die kreeg echt veel negatieve reacties...