Internationaal herstel bewijs

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door 86Elise, 7 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 86Elise

86Elise Actief lid

19 nov 2011
    348
    50
    28
    Wie weet dit,
    Ik heb twee keer corona gehad in een korte tijd.
    Nu heb ik mijn herstelbewijs opgehaald bij Nationaal zijn beide herstelbewijzen zichtbaar.
    Internationaal alleen de "oude",die is nog wel geldig voorlopig maar ik wil natuurlijk ook de nieuwe eraan toevoegen.

Uiteraard heb ik meerdere keren gebeld met het corona app nummer maar die zeggen allemaal wat anders.

Kun je internationaal maar 1 herstelbewijs zien wie weet dit?

2. Belle22

Belle22 Bekend lid

22 jan 2015
    653
    210
    43
    Vrouw
    Ik heb ook weer Corona op dit moment; na 2 maanden!

zojuist mijn nieuwe internationale herstelbewijs aangevraagd en hij is gelijk weer verlengt tot september!

Zou er toch even achteraan gaan

86Elise vindt dit leuk.
  3. 86Elise

86Elise Actief lid

19 nov 2011
    348
    50
    28
    Ik heb idd meerdere keren gebeld en ze zeggen dat ik nog even af moet wachten omdat ik nog maar net een paar dagen geleden positief getest ben..

4. Belle22

Belle22 Bekend lid

22 jan 2015
    653
    210
    43
    Vrouw
    Hier ook afgelopen zaterdag getest… hij gaat dus 16 maart pas in tot 1 sept staat er..

5. 86Elise

86Elise Actief lid

19 nov 2011
    348
    50
    28
    Ja,precies ik heb mijn nationaal herstelbewijs er wel in gekregen de tweede gaat ook pas vd week in maar internationaal blijft alleen die er in staan die er al in stond.

6. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Mijn zoon heeft vorig jaar corona gehad in februari en afgelopen januari.
    Als ik het herstelbewijs wil ophalen geeft hij alleen de eerste datum aan.
    Maar ik kan hem niet uitprinten of downloaden..
    Dan geeft hij een foutcode.
    Als ik de helpdesk bel geeft hij aan dat op dit moment papieren herstelbewijs niet gebruikt wordt in Nederland. Dus als je hem voor het buitenland nodig hebt moet je allerlei vragen doorlopen en krijg je uiteindelijk te horen dat je hem binnen 5 dagen thuisgestuurd krijgt..
    Is dit iets nieuws??
    Ik dacht ik vraag hem voor de zekerheid aan, je kan nooit weten..
    Als ik er op Google vind ik er niets over. Wel lullig dat hierover niets gecommuniceerd wordt
    Ook als ik de coronacheck app op z'n telefoon zet kan ik geen herstelbewijs krijgen voor internationaal reizen.
    Hij is 10 dus waarschijnlijk ook niet nodig voor het buitenland. Maar wel gek dit..

Deel Deze Pagina