Iemand tips ja plaats het hier had er ook een in de ac geplaatst. Maar hier heb ik meer bereik dan daar. ben maandag gestopt met de pil (stopweek). Woensdag een hoofdpijn dacht echt dat mijn hersens er uit knalde. dit heeft tot vrijdag geduurt pillen gekregen van mijn huisarts die wel de scherpte weg haalde. nu is het weederom dinsdag en gisteren me pil dus weer in genomen. maar echt beter voel ik mij niet nog altijd een hoofdpijn. Tip ( van de ha) was door gaan slikken dit wil ik ook gaan doen maar zijn er dames die misschien een goeden tip heeft voor als ik weer een stop week in las. Dit wil ik niet nog een keer en het beangstigt mij om straks weer een stop week te doen. en mocht je dit niet de juiste plek vinden sorry maar ben erg wanhopig. 1x hoofpijn wat ik dus vaak heb bij de stopweek prima ma zo erg 3 dagen gun ik niemand.
Ik kan ook niet tegen de pil, heb het toendertijd weleens paar maanden doorgeslikt maar toen waren de stopweken nog erger! Vandaar nu met condooms al 4 jaar, ben echt blij dat ik geen troep meer hoef te slikken. Ben altijd al gevoelig geweest voor hormonen, ontzwangeren is een hel... Heb geen zin in nog meer hormonen te slikken als ik al bomvol zit voor mijn gevoel
Bomvol lijk wel een junk die afkickt. Maar cd is geen optie. Ben ook te jong voor defenetief klaar helaas
Ik ben overgestapt naar nuva ring en daarna naar evra pleister, iets minder last van hormoon schommelingen en ook minder hoofdpijn. Heeft namelijk continu afgifte van lage dosering hormonen. Misschien iets om te proberen?
Ik had dan geen hoofdpijn, maar was een soort zombie door de pil. Dus maar gestopt en helemaal niets gebruikt en opletten wanneer we seks hadden (nu zaten we destijds 'tegen een kinderwens aan'). Maar ik ga ook nu niet weer aan de pil. Dus zit nu te denken aan de Mirena spiraal.
Omdat het dubbel plaatsen van onderwerpen niet is toegestaan doen we deze dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl