Hoe ontwaakt jullie kindje? Huilend, lachend, kletsend enz.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Zeilboot, 23 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeilboot

Zeilboot Actief lid

8 okt 2013
    409
    26
    28
    NULL
    NULL
    Wat ik me afvraagt: Hoe ontwaakt jullie kindje? Ik lees vaak dat moeders het zo'n leuk moment vinden... Een lief lachend kindje. Hier is dat namelijk een uitzondering. ' s Ochtends heb ik nog d meeste kans op een glimlach de rest van de dag wordt hij meestal krijsend of huilend wakker. Ik probeer hem vaak nog een paar keer z'n speentje ed. te geven omdat dit meestal al na een klein uurtje is. Lukt dit niet en haal ik hem er uit is hij meestal nog 5 a 10minuten aan het jengelen ed. In plaats van een glimlach. Hij is bijna 5 maanden.

2. Veertje84

Veertje84 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.023
    10
    38
    Vrouw
    Social worker
    NULL
    Mijn zoontje is 9 maanden, en meestal ontwaakt hij ook niet echt vrolijk (beetje jengelen).
    Ik vraag me altijd af of dit iets heeft te zeggen; heeft hij dan niet goed geslapen of wat dan ook?

3. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Voorheen was dit bij ons dochtertje ook bijna altijd huilend, maar sinds ze een maand of 4 is word ze kletsend wakker..kletst/speelt ze een half uurtje en dan gaat ze jengelen.
    Dan gaan wij er naar toe en dan ontstaat er een smile van oor tot oor, heerlijk. Haha

Ik vond het ook altijd zielig als ze zo verdrietig wakker werd.
    Nu weet ik als ze huilend wakker wordt dat ze vaak nog niet genoeg geslapen heeft of eng gedroomd heeft ofzo, dat is wel fijn.

4. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Mijn zoontje ontwaakt kletsend :), zodra ik dan zijn kamertje in kom lopen krijg ik een grote glimlach en kan mijn dag indd niet meer stuk.
    Hij heeft een tijdje gehad dat hij wakker werd en dan gelijk tegen zijn ledikant begon te trappen, maar dat is gelukkig weer voorbij.

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Meestal vrolijk/brabbelend. Maar t moet niet langer dan 20 minuten duren, dan begint ze te huilen

6. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier kletsend en om zich heen kijkend. Inderdaad vaak een lachje als ze me ziet. Heel soms huilt ze erg maar dan heeft ze denk ik eng gedroomd.

7. Heel wisselend.... Soms kletsend, soms huilend, soms ligt ie gewoon wat om zich heen te staren als we de kamer inkomen en blijkt dat ie al wakker is.... Maar wel meestal als hij ons dan ziet krijgen we een grote stralende lach :D

8. sydneys

sydneys Niet meer actief

Als baby jengelend maar dat was honger
    Nu wachtend tot onze wekker gaat. Hij speelt in bed en je hoort hem "uh uh" zeggen als de wekker van mijn vriend gaat. Soms gaat hij de babyfoon omdraaien zodat ik dan naar het plafond kijk ipv richting het bed :p of begint hij tegen de babyfoon te praten
    Als hij lang slaapt word hij soms wat jengelend wakker alsof hij weet dat hij zich verslapen heeft :) dan is het niet spelen maar zodra hij me de trap op hoort komen lacht hij al

9. Spruitemoeder

Spruitemoeder Bekend lid

10 feb 2014
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook ALTIJD jengelend/huilend.
    Als hij me dan ziet dan is het lachen en kirren, maar 's morgens moet er dan wel meteen een fles in, anders is het zo weer fout en dan echt krijsen...
    Kan ook niet wachten tot dit voorbij is...

10. sydneys

sydneys Niet meer actief

11. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Als een krijsende varkentje altijd zonder uitzonderingen middagslaapje of ochtend hihi
    Ze wordt wakker, opstaat en dan begint met huilen gelijk

Als ze bij ons slaapt dat is ook jengelend wakker maar dan gaat ze gelijk af van bed en gaat even spelen in woonkamer. Komt regelmatig jengelen terug ons wakker maken. Mijn man staat op en bereid zich voor werk ik lig nog dan kan ze nog uur zo even vroolijk rond lopen en mij in bed steeds speelgoed en boeken brengen. Daarna moet ze echt eten hihi

12. Upkedupke

Upkedupke Bekend lid

30 okt 2012
    611
    0
    16
    Limburg
    Bram wordt sochtends en na het ochtendslaapje kletsend wakker. Het middagslaapje wilt nog wel eens minder prettig verlopen. Dan wordt hij vaak toch nog moe wakker of zo.
    Eerder werd hij altijd huilend wakker. Ik denk dat hij dan nog niet uitgeslapen was. Nu hij beter slaapt, gaat dat gelukkig ook beter.

Ik ga er ook voor jou vanuit dat het vanzelf beter gaat, naarmate hij beter gaat slapen en dus uitgeruster wakker wordt.

13. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    's nachts: huilend (honger)
    s ochtends: beetje jengelig maar als je binnen komt een lachje (Vaak een poepluier, blij dat iemand dr komt verlossen haha)

14. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Hier kletsend en lachend. Ze heeft er wel een handje van om met dr speentje tegen de ledikant aan te meppen.... Dat klinkt niet zo prettig s'ochtends. Doet ze overigens ook met een fles. Die pakt ze dan bij de speen en gebruikt hem als hamer.

15. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Hier vaak lachend, soms huilend en af en toe helemaal verbaasd! Dan komt ze echt uit een diepe slaap en is ze zich aan het uitrekken en heel verdwaasd om zich heen aan het kijken! Meestal als ik dan gedag zeg moet ze lachen :)

16. Fritsie

Fritsie Actief lid

11 dec 2012
    352
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hier altijd kletsend, sinds een paar weken zelfs met mama of papa (aawwhh)
    Behalve als ze honger heeft, dan word ze jengelend wakker en stopt daar niet mee voordat je er iets in geschoven hebt!

17. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Eerste maanden huilend, wilde dan echt direct de fles. Vanaf 5 maanden ongeveer veel rustiger. Nu gaat ze rustig liggen kletsen en na half uurtje gaat het over in jengelen, want is toch wel gezellig als er iemand komt.
    Altijd een stralende glimlach als ik naar haar toe ga.

18. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Aahh dat is echt superschattig! :D

Sophia word vaak kletsend wakker, kan gerust nog een uur in bed blijven dan ('s ochtends dan), en soms valt ze nog even in slaap. Na een tijdje gaat ze een beetje zeuren. Maar huilen eigenlijk nooit.
    Ze gaat gewoon spelen.

19. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Verschillend, maar meestal eerst even huilen (paar sec) en beginnen met kletsen :)

20. Memorylane

Memorylane Actief lid

27 sep 2013
    328
    0
    16
    Mijn dochtertje word altijd brabbelend wakker. Ik kan haar gerust nog even in bed laten liggen want ze vermaakt zichzelf heel goed. Als ik dan boven haar sta kijkt ze me lachend aan.

Deel Deze Pagina