Hoi, Mijn dochter heet Lynn. Als we een jongen krijgen gaat hij Tijn heten en als het een meisje is dan wordt het Lize. Dus: Lynn en Tijn Lynn en Lize. Wat vinden jullie hiervan? Ik vind het zo moeilijk, vooral omdat je er in je omgeving niet over kunt hebben (ik wil de namen geheim houden). Hopelijk willen jullie jullie mening geven!! Alvast bedankt. Liefs, Sil.
Ik vind Tijn en Lize leuke namen! Maar de combinatie met Lynn weet ik het niet. Lynn en Lize; lijkt me zo onhandig met de post, allebei dezelfde voorletter. Lynn en Tijn; vind het niet zo lekker klinken. Heeft denk te maken met de y/ij klank. Maar doe lekker wat je zelf wil, alles went.
Vind het erg leuke combinaties! Ben alleen aan het twijfele of Lynn en Lize niet teveel op elkaar lijken. Maar beide leuke namen en passen goed!
Ik vind het leuk hoor! Krijgen ze ook een tweede naam? inderdaad ivm de post... Maar ik ben van mening dat namen bij elkaar gaan passen als je ze vaak genoeg samen noemt!
Ik vind ze niet leuk bij elkaar... Lynn en Tijn, bekt niet lekker en Lynn en Lize ook niet mede door dezelfde voorletter!
De combi Lynn en Lize zou ik zelf niet doen, allebei de zelfde voorletter lijkt me gewoon niet handig. Twee van mijn zussen beginnen allebei met een S (en eindigen beide op een A) en mijn moeder verwart hun namen nóg steeds met elkaar.... dan zegt ze de ene naam terwijl ze de andere bedoelt. En dat dus al 40 (!) jaar.
lynn en lizze vind ik niet bij elkaar passen lynn en tijn vind ik wel leuk klinken.. als je nou de l van lize weg haalt.. krijg je ook geen gezeur met de post.. worden ze ouder maken zo meteen elkaars post open... succes!!
Wat grappig want wij vinden Lynn en Lize ook erg leuk mocht het een dochter worden. Al vind ik persoonlijk de combinatie van minder maar meer omdat ze allebei dezelfde eerste letter hebben. Tijn vind ik ook een leuke naam, maar ook in combinatie met Lynn wat minder. Tijn en Lize wel weer