lynn in ziekenhuis

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door juudje, 4 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicole28

Nicole28 Actief lid

2 okt 2006
    120
    0
    0
    Purmerend
    Heel veel sterkte en ik hoop dat ze wat vinden. Kan me voorstellen dat je je machteloos voelt.

Liefs

2. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Heel veel sterkte meid!

3. loesjes

loesjes Actief lid

29 jul 2005
    232
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    gelderland
    He Juudje,
    Wat erg voor je...een krijsend kindje kan je echt tot aan het einde van je latijn brengen en dat is alleen maar heel erg dapper om het te zeggen.
    Dat is ook niet de reden dat ze Lynn opgenomen zullen hebben maar probeer in deze periode wel weer op kracht te komen.
    Ik hoop van jou en voor Lynn helemaal dat ze iets ontdekken wat het huilen veroorzaakt en dat je een kindje "terug krijgt"waarvan je nu heerlijk kunt gaan genieten want vorlgens mij ben je daar wel aan toe!

4. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ik mag er om 1700 uur een uurtje naartoe. Vannacht is ze wakker geweest, heeft 50 cc gedronken en toen anderhalf uur gekrijst. Ze is dus rond half 6 weer gaan slapen en om half 8 weer wakker---> krijsend!

roze wolk? wat is dat? bij mij is het een grote grijze donderwolk!

@vicky, ik sta er alleen voor en volgens mij zag de kinderarts wel dat ik ook echt op was/ben. Heb daar een partijtje lopen brullen..... Weet jij wel waarom kaylee zo huilde?

liefs juud

5. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Ik sta er niet alleen voor, maar ik heb geen familie of vrienden in de buurt wonen. Dus uiteindelijk stond ik er de tijd dat mijn vriend ging werken ook alleen voor ;) Ik heb staan huilen en roepen bij de ka en nog wilden ze haar niet opnemen. Ik liep met Kaylee sowieso bij de kinderarts, omdat ze prematuur is. Ze wilden haar niet opnemen omdat premature babies vaak onrustig zijn en huilbaby's zijn en omdat er volgens haar niets lichamelijk mis was met Kaylee.

We hebben alles geprobeerd, andere voeding, meer en minder voeding, osteopaat, zelfs iemand die beweerde dingen te "zien". Niets hielp.
    Toen ze zeven maanden werd en goed stevig kon blijven zitten en ook zo spelen werd het minder (tot die tijd huilde ze nog makkelijk 8u/dag). Nu ze ook kan tijgeren en t hele huis door kan banjeren is t gestopt en huilt ze niet meer of minder dan andere babies.

Ik kon mijn geluk niet op toen ze met 4 1/2 mnd eindelijk ging doorslapen (af en toe). Alleen werd ik om zes uur wakker en werd ik al zenuwachtig, omdat ik wist dat ze over een uur zou gaan huilen en niet meer zou stoppen de rest vd dag.

Volgens de arts komt het erop neer dat ze veel onrust in haar lijfje heeft (wat ook wel klopt) en nu ze meer kan spelen en rondkruipen, die onrust een uitweg heeft. (klopt ook, tis een erg drukke meid). Daar bovenop is Kaylee erg prikkelgevoelig, als er ook maar iets in haar ritme verandert is ze soms dagenlang van slag.

Een roze wolk ken ik ook niet, ik heb dagen gehad dat ik t liefste gillend weg wilde lopen en alles achterlaten. Vooral toen het maar bleef duren. Iedereen roept "de meeste huilbabies stoppen met drie maanden" maar die van mij ging maar door en door. Ik was helemaal op en eerlijk gezegd, nog steeds raak ik gestressed als ze eens wat langer en meer huilt. De eerste maanden, de eerste zeven maanden zelfs waren echt een hel en ik weet nu pas wat het is om van je kind te kunnen genieten.
    Daarom hoop ik dus dat ze er achter komen wat er met Lynn is, zodat je snel kan gaan genieten.

6. Carmen

Carmen Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Sterkte hoor!

7. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    heel veel sterkte gewenst. Wij maar zeuren als ze 's nachts een paar keer komen. Hopelijk wordt het gauw beter en kun je gaan genieten van elkaar.

8. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    pfff....moeilijk hoor! ik wens je heel veel sterkte en hoop dat ze gauw een oorzaak vinden, en wat de andere dames je ook al aanraden probeer ook zelf een beetje op adem te komen..Kan je bv je moeder/vader/broer/zus buurvrouw of wie dan ook inlichten wie af en toe even je handen vrij kan maken?
    Veel succes!

ps. Vicky wat fijn dat Kaylee nu rustiger is, ik heb af en toe best even aan je gedacht,zeker als Valentino eens een xtje zeurde..wist ik dit kan veel erger!

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Weet je al iets meer, gaat het al beter?

Dit lijkt veel op het verhaal van een collega van mij, zij heeft ook heel lang met een huilkindje gezeten, maar wat bleek achteraf dat er iets met haar nekwervel was, dat zat niet goed, weet niet meer precies wat, maar zij had ook een zware bevalling gehad, waar het kindje niet helemaal goed lag! Zij heeft haar kindje op een gegeven moment ingebakerd en dat hielp en nu is haar meisje alweer twee en het gaat super goed.

Mischien dat het bij jou beebje anders is, weet niet, mischien heb je hier niet veel aan of mischien iets, in ieder geval sterkte en probeer echt ook wat rust te nemen, dan kan je weer wat bijtanken. ;)

10. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    @eliesja Je zult wel het KISS syndroom bedoelen.

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Heb helaas geen idee, zal het haar nog es een keer vragen..

12. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Juudje heeeeeelveel beterschap met je meisje, hopen dat ze gauw iets vinden waar door duidelijk wordt dat ze zo ontzettend veel huilt! En dat ze daar iets aan kunnen doen. Ik hoop dat je gauw je roze wolk mag gaan ontvangen! Kan me voorstellen dat je er ontzettend door heen zit, is ook niet niks wat je mee maakt met haar, en het is nog maar zo kort geleden dat je zelf bevallen bent... Dat valt ook allemaal niet mee!
    Rustig aan meis!

13. Nicole28

Nicole28 Actief lid

2 okt 2006
    120
    0
    0
    Purmerend
    Hoe gaat het nu met Lynn en met moeders natuurlijk? Ligt Lynn nog in het ziekenhuis of is ze inmiddels weer thuis?

14. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    heel veel sterkte en is ze alweer thuis of weet je al meer wat ze heeft of kan hebben?

15. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Nee, ze ligt nog in het ziekenhuis. Morgen hoor ik weer meer. Ze hebben zowiezo een ruisje gehoord, dus daar wordt ook weer aandacht aan besteed. Verder wordt ze daar volgepropt, waar ik het dus niet mee eens ben. Ze mag 6 voedingen hebben van 100ml, maar dan moet ze 's nachts doorslapen en dat doet ze nog niet. Ze geven haar 's nachts 50 cc. Nu gaven ze vandaag 115 ml per voeding en een volle nacht voeding. 7 x 115 is 805. Is 205 meer dan de kinderarts zegt. Vandaag was ze 55 gram aangekomen, dit gaat veel te hard. Ze zeiden tegen mij dat het geen oplossing is om elke keer de fles erin te duwen als ze huilt, maar nu doen ze precies hetzelfde. Heb een gesprek aangevraagd met de kinderarts, dus ben benieuwd morgen.

liefs juud

16. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    succes juudje we leven met je mee, en vraag duidelijke uitleg van de arts en zeg dat je het er niet mee eens bent en hoe dit op te lossen!

17. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    succes morgen juudje

18. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ze hebben dus niets kunnen vinden waaruit blijkt dat zij zoveel huilt/huilde. Het is gewoon een actieve baby! En om mij nu even op krachten te laten komen, houden ze haar nog een paar dagen en dan mag ze weer naar huis. Zal wel weer wennen zijn.

Heb goed gesprek gehad met de kinderarts en idd ze kreeg teveel voeding. Nu krijgt ze 6x per dag 100/110. Mag dadelijk weer naar haar toe en ben benieuwd hoeveel ze weer is aangekomen. Heb nu een klein hamstertje. Ga denk ik maar eens een foto naar de albert heijn sturen. Dat mijn dochter dan het boegbeeld van de reclames wordt, hahaha.

Ze hebben ons dus in het hokje huilbaby gestopt. Hoefde me daar absoluut niet voor te schamen, zeiden ze! Maar natuurlijk doe je dat wel! Had graag gewild dat ik het zelf op had kunnen lossen, maar omdat ik dus niet wist wat er met haar aan de hand was.......

Liefs Juud

19. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Hoezo zou je je schamen dan? Dat is echt nooit bij mij opgekomen hoor, om me te schamen... Ik snap het niet?

20. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Omdat we nu in het hokje huilbabay geplaatst worden! En dan ga ik nadenken: Ben ik een slechte moeder? Had ik het niet zelf op kunnen lossen? Is er iets gebeurd waardoor ze een huilbabay werd?

Op een gegeven moment was ik een brok spanning en die kleine voelde dat. we zijn dus op elkaar gaan reageren.

Daarom. In het ziekenhuis zeggen ze dat we gewoon even een nieuwe start nodig hadden! En me dus niet hoef te schamen dat ik daar wel ff hulp bij nodig heb gehad!

liefs juud

Deel Deze Pagina