Ah zo... ok ... dan snap ik het. Maar het is niet nodig Anders zou ik wel een erg slechte moeder moeten zijn
JEEEJ, hang de slingers maar vast buiten, want maandag komt mijn kleintje weer thuis. Ze drinkt nu goed en huilt minder. Kan ik eindelijk weer, langer dan een uur, knuffelen. liefs juud
Fijn dat ze weer thusi is. Is het misschien een idee om contact op te nemen met een ostheopaat? Deze behandelen huilbabies en je hoeft geen verwijzing te hebben.
indd heb ook goede dingen over een ostheopaat gehoort.. succes ermee! lijkt me erg als je kindje zoveel huilt!
Ik had ook een zogehete huilbaby; en het is niet leuk om dat te horen. Huilbaby heeft zo'n negatieve lading. Maar goed alles gaat over ook het huilen. Juudje ik hoop voor jullie dat Lynn lekker in haar vel blijft zitten en dat jullie lekker kunnen gaan genieten. Osteopaat heeft Chiem erg goed geholpen trouwens. Genietse en knuffelse,
Juudje super joh dat ze naar huis mag maandag.. Ik hoop echt voor je dat het huilen stukken minder is en dat het ook weer wat beter gaat met jou.. Ben je al wat meer tot rust gekomen nu?
Goh zeg dat is ook niet niks! Sterkte, ik hoop voor dat ze snel weten wat er met haar is zodat ze jullie kunnen helpen!