ja ik ben ook zwanger en het voeld heerlijk ik voel me echt toppie.net getest ik kon het gewoon niet laten ik wou eigenlijk pas morgenochtend testen want dan was ik een week overtijd.maar een heel klein stemmetje vertelde mij al deze week dat het wel eens raak kon en zijn en jaa hoor en dan heb ik ook nog eens midden op de dag gestest.want ze zeggen toch dat je eigenlijk met ochtend urine moet testen was bij mij niet nog. nog maals \/ \/
Super leuk! Gefeliciteerd! En nu lekker gaan genieten van je zwangerschap! En snel de vk bellen voor een afspraak voor de eerste echo! Spannend! GEfeliciteerd! dikke kus, Randy
ja dank je wel.ik ga morgen meteen de ha bellen.want ik heb op 31 janurai een mk gehad en bij de vk is het niet echt goed verlopen toen.dus ik denk dat de ha mij meteen door stuurd naar de gyn want dat vertelde hij mij toen.maar ik ben zooooooo blij echt niet normaal ik voel me echt super.
geweldig! Lijkt mij ook een heeeerlijk gevoel meid! Succes bij de huisarts en hopelijk hoor ik het nog even van je! dikke kus Randy
dank jullie wel allemaal.net de ha gebeld moet ik om 11 uur zijn.spannend want dan maakt hij voor mij meteen een afspraak bij de gyn