Bedankt voor jullie reacties!! Heel fijn! Inderdaad, het lijkt qua uitspraak veel op Mila, dus misschien wordt het verwarrend. Over Lyna heb ik ook wel eens nagedacht ja hihi! Ook zag ik dat Nyla oorspronkelijk een Arabische naam is, en wij zijn nederlands dus das wel een beetje gek. Lynn is engels, daar heb ik meer mee! Ik denk dat het ook Lynn gaat worden. Het komt in mijn directe omgeving nog niet zovaak voor...
Lynn heeft hier heel lang erg hoog op ons lijstje gestaan, en misschien dat we een volgende dochter zelfs zo zullen noemen. Maar het is wel een vrij 'hippe' naam nu, daarom vind ik Nyla juist óók heel mooi, omdat het origineel is. Maar ja, aan mij heb je vrij weinig dus, want ik vind ze beide mooi
Lynn! 4 jaar geleden nog niet zo populair, had anders een andere naam uitgezocht voor ons huisdier! Haha Kortom, zou het zelf kiezen!
Lastig, ik vind zelf Lyna minder leuk. Nyla vind ik op zich wel leuk. Als Niela of als Najla. Lynn is ook erg leuk, niet moeilijk en geen foute uitspraak, maar je hoort 'm wel vaker. Nyah vind ik ook wel erg mooi zoals iemand al had voorgesteld.
Ik vind Nyla ook mooier en origineler dan Lynn.. Ik zou dan wel voor de Engelse uitspraak gaan, dus Najla..
Mijn prachtige nichtje (Brits) heet Nyah Mae. Nyah + nei ja Niah = nie ja Misschien is dit een optie. Mijn moeder heet Lynne dus dit vind ik uiteraard ook erg mooi maar hoor je tegenwoordig wel vaker. Succes!