En deze meisjesnaam?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Tulp21, 5 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Naam mooi of niet?

1. mooi

2. niet mooi

3. het gaat

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

we hebben voor een meisje 2 namen maar eerlijk gezegd ben ik er toch nog steeds over aan twijfelen het is niet dat je zegt van wow ( terwijl we bij een jongen dat wel hebben al meteen twijfelde ik er ook totaal niet over!)

Nu is het zo ik heb vorig jaar toevallig bij de belgische praatjesmakers (weet niet eens meer waar ik dat gezien heb) een meisje voorbij zien komen die Isarah heet maar vind dat zo'n mooie naam :) Vind Isa en Sarah altijd mooi en combi ervan is toch aparter en ook heel mooi.

Wat vinden jullie van de naam Isarah voor een meisje?

2. heel apart, het heeft zeker wat ;)

3. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik vind het niet mooi die combi naam
    maar je moet doen wat jullie willen en niet op onze meningen afgaan

4. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Ja ik vind het heel mooi..
    Ik hou van 'aparte' namen..

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik hou er ook niet van.
    Wij konden bij Daan niet kiezen en hebben het opgewicht laten afhangen.
    Zou Hij geboren worden en onder de 7 pond dan zou hij Luuk heten
    en boven de 7 pond Daan.

Dit leverde wel hele rare gizichten op op de OK omdat ik niet wit hoe hij zou heten haha toen de gyn vroeg en hoe heet hij dat ik antwoorden tja dat ligt eraan hoe zwaar hij is. nadat de gyn even kwam kijken dezelfde dag heb ik het even uitgelegd

6. Niet meer actief

erg leuk!

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Isarah vind ik mooier dan Sarah. Isa vind ik altijd mooie naam! Me vriendin dr dochtertje dr roepnaam Isa van Isabella ;)

8. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ik persoonlijk hou er niet van. Te gezocht omdat je er niet uitkomt. Maar zoals eerder al iemand zei: tis heel persoonlijk. Als jullie het maar mooi vinden!

9. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

als ik echt heel eerlijk en persoonlijk ben vind ik het echt niet klinken maar zoals al eerder gezegd, het is jullie kindje en dan doen onze meningen er niet toe.

10. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ja ik vind isa ook veel mooier maar mijn vriend zijn ex heette zo en wilde er niet aan herinnerd worden en vond het ook mooi omdat mijn moeder isabella heet maar we hebben eindelijk toch een meisjesnaam gevonden het word ook niet Isarah ;)

We weten al wat het gaat worden maar meisjesnaam blijft toch altijd in ons achterhoofd je weet maar nooit :rolleyes:

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Het lijkt me ook heel logisch als je niet zo wil noemen ;) Fijn dat je leuke meisjesnaam hebt gevonden ;)

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sorry vind het geen mooie naam,maar gaat er toch om dat jullie het leuk vinden.

Deel Deze Pagina