Ik ben dus 1 van de weinige fans van Britney volgens mij en na 7 jaar komt ze eindelijk weer naar België. Dadelijk start de ticketverkoop en ben zo zenuwachtig. Voel me weer 16 jaar. Na 7 jaar eindelijk weer. Ze maakt niet meer de muziek van vroeger (weinig inhoud) maar heeft mij door m'n puberteit heen geholpen waardoor ik gewoon een trouwe fan blijf.
Hahahaha. Ik dacht wat is dit nou weer voor een topic en moet alleen maar lachen hahahaha. Quilty pleasure? Maar succes met tickets scoren en veel plezier hoor
Die was ik allang weer vergeten joh. Ken ook geen nummers van haar moet ik zeggen. Heeft ze ook niet een hoop gedoe gehad? Kinderen uit huis geplaatst enz.
Nee joh. Ze heeft wel in een depressie gezeten en haar vader had haar geholpen en haar kinderen zijn toen tijdelijk meer naar de papa gegaan maar nu gaat het al jaren helemaal goed. Ze is gewoon veel te bekend. Als je ziet hoe die moet leven in het openbaar met al die paparazzi. Bah bah. Heeft net enkele jaren lang shows gegeven in las Vegas. Vermoedelijk door de kinderen die toch een beetje vastigheid nodig hebben. Ja m'n quilty pleasure En ik heb de tickets! Site was helemaal aan het flippen. Velen raken er nog niet op. Ik ook niet maar mijn lieve vader geraakte er wel op Morgen start de echte verkoop. Vandaag is pre-sale.
Hier een filmpje van hoe het in die tijd ging met dat gestalkt. Ze leefde ze constant zodra ze het huis uitging. Ik zou dat nog geen dag volhouden.
Ahhh, leuk! Ik heb haar ook weleens live gezien. Of nou ja, live... Hahahaha. Was wel een leuke show! Ook jeugdsentiment hier .
Die muziek van haar maakt het filmpje nog te doen... Beroemd... Ik zou het nooit willen zijn. Maar veel plezier!!!
Oh super leuk zeg! Als ik haar stem hoor denk ik ook aan vroeger, hele leuke herinneringen. Wat leuk dat je tickets heb, heeel veel plezier!
Ik was ook mega fan van haar vroeger. Heb ook haar Barbies, boeken etc over haar. Zo leuk! Ik luister haar muziek nog wel eens. Wel van toen en niet van nu. De media had haar helemaal kapot gemaakt. Erg zonde. Ze was zo een mooie vrouw! Echt mijn girlcrush van vroeger. Nu is ze zo veranderd qua uiterlijk. Heel jammer. Ik wens je ontzettend veel plezier!!
Ik snap om dit soort gedoe dus ook oprecht niet waarom je beroemd wil zijn. Het lijkt mij de ergste ellende op aarde..
Haha super leuk toch. Zo wil ik heel graag weer naar The Kelly Family. Was er vroeger zo fan van en toen bleek dat ze uit elkaar gingen had ik t er toch wel even moeilijk mee en nu na 20 jaar!.....komen ze weer naar de lotto arena Antwerpen en naar de Ahoy Rotterdam. Helaas kan ik niet naar Rotterdam omdat ik dan op Texel zit maar wil zo graag heen en 0 support vanuit hier helaas. Probeer nu mijn moeder over te halen om toch naar Antwerpen te gaan Geniet van t concert.
Hier heb ik dat Shania Twan, die komt ook weer naar Nederland. Ik ben toen bij een van haar concerten in Ahoy geweest op rij 5, kon gewoon naar haar toe lopen en handtekening vragen! Nu zitten we op 1ste ring in Ziggo... Samen met mijn vriendinnetje! Ik heb er zin in!! Old memories!
Wat fijn dat je de kaartjes hebt!! Ik vond het liedje I am not a girl altijd erg mooi en toepasselijk. Was dat ook niet uit een film?