Ik weet het niet??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rjkb, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rjkb

rjkb Nieuw lid

21 aug 2012
    4
    0
    0
    Parttime werknemer, Fulltime mama
    In het midden (-:
    We hebben besloten voor een 2e kindje te gaan; sinds mijn bevalling slik ik nogal "slecht" de pil.. dan een week of 2 wel, vergeet ik er weer 4, menstrueer meteen, niet meer begonnen, wel niet wel niet.. Slecht he??

Nou ben ik 6 augustus voor het laatst ongesteld geworden; bij mijn dochter heb ik de datum ingevuld, 28 daagse cyclus, 1e normale thuistest (niet zo'n vroege) was toen 15 feb mogelijk, de zaterdag ervoor NIKS te zien (ook niet héél licht) de 15e wel.. BAM!
    Nu heb ik eigenlijk hetzelfde ingevuld (met de data van nu) en ik zou nu ongeveer m'n eisprong moeten hebben gehad... MAAR: een week geleden last van m'n buik een beetje rechts (iets boven het schaambot, blinde darm is er al uit) en gister lage buikpijn (onder schaambot) wat leek op menstruatiepijn, anders dan vorige week...

Omdat ik de afgelopen 4x kort op elkaar ongesteld ben geworden door mijn gedoe met de pil heb ik écht geen idee hoe lang mijn cyclus is; kan het zijn dat de eisprong ergens vorige week al is geweest en dat de buikpijn wellicht al innestelingspijn was en de buikpijn vorige week de eisprong?? Wanneer zou ik dan al kunnen testen? Heb vroege testen in huis...
    Als ik de 28 daagse cyclus aan ga houden kan ik op z'n vroegst 29/30 augustus pas kunnen testen toch?

HELP!:(

2. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Ik begrijp dat dit je eerste ronde is? ik zou inderdaad tot de 30ste wachten en sowieso deze maand nog ff op zn beloop laten, geef je lichaam ff een momentje van herstel... vooral na het onregelmatig innemen van de pil (ik was hetzelfde hihi) en vanaf volgende maand kun je alles precies berekenen en dan weet je ook echt tot wanneer je moet wachten om te testen, nu is alles een beetje op de gok

Deel Deze Pagina