dat klopt niet hoor geloof wel dat ze dat in japan wel doen maar maxima heeft dr eerste twee gewoon natuurlijk gedaan hoor
Maxima bevalt natuurlijk is net weer gezegt op het nieuws Vroeger werd het inderdaad gedaan omdat ze dan zelf de datum konden kiezen.
Op Nu.nl staat dat we vandaag geen nieuws meer hoeven te verwachten Wordt op z'n vroegst morgen pas bekend gemaakt Ik denk dat ze een zoontje krijgen
maxima is vanaf 16.45 aan het bevallen zeiden ze net. denk dat we niet meer lang in spanning zitten..ben benieuwd wat het word,maar denk weer een meisje. alleen laten ze de beeb morgen pas zien liefs love31
Het is nu op shownieuws! Live, maar ja.. Niks nieuws, nog. Er moet 8 uur zitten tussen de geboorte en het laten zien van de kleine. Dat zal dus sowieso morgen worden.
Ik zei 23.15 uur weten we het Is meer voor de grap omdat ik denk dat ze dan rond die tijd bevallen is Ik hou de rvd in de gaten
IDD spannend,hoop dat alles goed gaat,hebben jullie ook gelezen dat Amalia onderkoelde toen ze aan het nederlandse volk werdt getoond. Doen ze nu niet meer.maar hoop wel dat we de kleine gauw te zien krijgen.
vroeger was dat wel zo daar komt het woord keizersnede ook vandaan alleen in koningskinderen en keizerskinderen werden zo gehaald vaak waren bij de vrouwen van adel de heupen te smal en moest dit dus uit medische overweging er werd vaak gedacht dat die afwijking kwam doordat er veel binnen de familie werd voor gepland dus incest inteelt whatever vandaar ook het verhaal dat je ongelukkige kinderen krijgt als je bijvoorbeeld met een familie lid trouwt achteraf allemaal tot onzin verklaard die verhalen (tenminste zo is het mij verteld) maar volgens mij doen ze het idd niet meer automatisch op die manier en is max gewoon op natuurlijke manier bevallen en zal ze dat nu ook doen heb dit nog gevonden op nu.nl De prinsesjes Amalia en Alexia wachten naar verluidt thuis op hun broertje of zusje. Ook zij kwamen, op natuurlijke wijze, ter wereld in het 'koninklijke' ziekenhuis Bronovo, dat op steenworp afstand ligt van Paleis Huis ten Bosch en gemakkelijk te bereiken is vanuit Wassenaar, waar Alexander woont met zijn gezin.