Van harte gefeliciteerd Willem-Alexander, Maxima, Amalia en Alexia met jullie nieuwe dochtertje/zusje! liefs, misspuma
leuk weer een meid maar betekend wel dat willem erg lui zaad heeft hahahaha want ze zeggen dat lui zaad een meisje wordt of zal dat een bakerpraatje zijn ? in ieder geval gefeliciteerd met jullie 3de meid
COMMUNIQUE VAN DE RIJKSVOORLICHTINGSDIENST Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Máxima der Nederlanden heeft hedenavond, dinsdag 10 april 2007, om 22.00 uur in het Ziekenhuis Bronovo te Den Haag het leven geschonken aan een dochter. We zijn erg dankbaar met de geboorte van deze kerngezonde baby, aldus de vader, de Prins van Oranje. De pasgeboren dochter woog bij de geboorte 4135 gram. De lengte van de baby is 52 cm. Mevrouw M.J.G.H. Smeets, gynaecoloog, en mevrouw J.H. Kreijen-Meinesz, kinderarts-neonatoloog stonden de Prinses bij de bevalling terzijde. RVD, 10.04.2007, 22.25 uur http://www.koninklijkhuis.nl/content.jsp?objectid=17921
Nou Deb bakerpraatjes.....een vriendin van mij had weinig geklust voor haar laatste 2 kindjes, zo'n 4 dagen voor de eisprong...beiden jongens.
En die man van mij schijnt superzaad te hebben volgens de artsen en heeft toch twee mooie dochters! Inderdaad, dit lijkt mij een bakerpraatje .
Een flinke meid is het wel geworden hé. En tja ik denk ook niet dat het aan het zaad ligt hoor of je nou een jongen of een meisje krijgt...kwa luizaad... liefs, misspuma
Een meisje! Ik wist het! Leuk zeg! Nee dat is geen bakerpraatje, al klinkt 'lui zaad' wel wat onvriendelijk jegens alle meisjes . Zaadcellen die verantwoordelijk zijn voor het verwekken van een jongetje zijn sneller. Dus als de eisprong al heeft plaatsgevonden voor de klus geklaard is... dan ligt ze al te wachten en zijn de mannelijke zaadcellen de eersten die arriveren. Als er echter al zaadcellen in het lichaam van de vrouw aanwezig zijn en er volgt enkele dagen later een eisprong, dan zijn de mannelijke zaadcellen al wijlen en leven de vrouwelijke zaadcellen nog en wordt het een meisje. De vrouwelijke zaadcellen leven langer, maar zwemmen langzamer. De mannelijke zaadcellen zijn de snelzwemmers, maar ze leven korter Ik vind het leuk, 3 meiden op een rij... had het ook echt verwacht! Ben nu heel benieuwd hoe ze zal heten, misschien een naam met een A... misschien helemaal niet!
wat leuk weer een meid!nou die lex krijgt het straks te verduren als enige man tussen al die vrouwen!
IK had het goed, wat geweldig 3 gezonde meiden ,wat wil een mens nog meer. Drie meiden past ook goed bij ze, vind ik.
Beetje als mijn vader, die ook 3 dochters heeft en zichzelf daar nog altijd als slachtoffer van ziet . 4 tegen 1
Maxima en Willem Alexander gefeliciteerd! Weer een meid! Ik had al zo'n vermoeden dat het weer een meisje zou zijn..... Ben wel benieuwd naar de naam. Groetjes Miep
Maxima, Wim-Lex & gurlzzz, van harte met jullie nieuwe aanwinst! Een derde dochter wat een rijkdom, hartstikke mooi! Die gaan nog wel voor nummer 4 hoor !