Hoi hoi, Misschien kan iemand me helpen te vertellen hoe ik het veiligste concertkaartjes kan bestellen? En hoe weet ik dan op welke rij ik zit? BVD gr snoes
Wat voor een concert...via ticketbox, ticketmaster. Of klassiek via het concertgebouw naar keuze. Tot nu toe alles prima gegaan, nog nooit problemen. Bij de tickets voor grote concerten kan je een rang uitkiezen en klassiek weet ik niet, ik heb vaste plaatsen... Succes
of via ticketservice.nl (vaak mojo concerten) en je kan ook altijd naar een verkooppunt gaan waar je ook meteen je kaartje in je handen hebt (bijv GWK voor ticketservice, en alle verkooppunten van staatsloten voor de ticketbox kaartjes)
Ik ben bang dat dat je niet meer gaat lukken, volgens mij hebben de mensen die een kaartje hadden aangeschaft voor de reeds eerder geplande (en gecancelde) concerten voorrang op een plaats.... Sorry !
Bestel zelf ook altijd kaarten via ticketservice.nl of ga bij het GWK langs. Je kan het GWK ff bellen. Nee heb je, ja.... Maar ik ben bang dat mamavanamber gelijk heeft. Suc6
Frans bauer was nog niet uitverkocht toch, kreeg van de week een mailtje via uhm...ook zo'n ticket verkoop site hihi dat er nog kaarten waren