nou mijn eerste ongelukje met dominique is een feit gisteren na haar middagslaapje had ik haar zittend in bed om haar slaapzak uit te doen, nam ze ineens een duik naar voren en lande ze met haar lip op de rand van haar bed, ja hoor, huilen, bloed ach jee ach jee! een dikke lip binnen een mum van seconden! Er zat een klein scheurtje in maar dat was snel dicht, heb haar een nat washandje gegeven om op te sabbelen, koel en nat kon geen kwaad dacht ik! Jemig wat voelde ik me schuldig dominique was het vrij snel vergeten en speelde weer vrolijk verder. Maar s'avonds toen ze in bed moest gillen en huilen, helemaal overstuur dit hadden we nog nooit mee gemaakt, zou het met die middag te maken hebben of niet? Na zo'n 20 minuten huilen en troosten werd ze rustig, heb een lampje aangelaten en toen viel ze vrij snel in slaap vanmorgen was ze weer haar vrolijke zelf alleen mega vroeg half zeven, dat ben ik helemaal niet van haar gewend. zou je het zich herrinneren dat ze smiddags zo'n pijn gehad heeft, of zou het een fase zijn, ze slaapt momenteel minder dan eerder!? Henirette
klinkt idd als angst na wat er gebeurd is. ik denk dat je er op deze manier al goed mee om bent gegaan. Ik denk dat als je op deze manier zo doorgaat, toch doorzetten dat ze haar bedje dan gauw weer als veilig beschouwd. Het is even de schrik, ze associeert haar bedje nu even met pijn. Maar dat gaat wel weer over!
hoi, ja dat dacht ik dus ook maar ik wist niet of een baby die associatie al heeft, maar jij denkt dus van wel! tjemig nu voel ik me nog schuldiger maar ja een ongelukje zit in een klein hoekje he! ze was ook nooit geen huilerd als ze op bed moest ze ligt vaak een uur nog gewoon wat te spelen of te huilen voordat ze gaat slapen, dat was gisteren dus helemaal niet zo ze was helemaal van de kaart, ach de ziel vindt het zo vervelend voor haar. Hopen dat het vanavond beter gaat! henriette