Pffff, houd eens op zeg. Aansteller... Als je wil dat je topic wordt gesloten moet je in je openingspost rechtsboven op het gevarendriehoekje klikken. Daar kan je dan je melding doen.
Volgens mij heeft iedereen normaal antwoord gegeven, en enkel aangegeven dat jouw reactie wel wat minder fel mocht. Dat jij niet tevreden bent met de antwoorden is iets anders. Niemand zeikt op jou, jij zeikt op iedereen. En dan nog verongelijkt doen ook.
ik hoop iig voor je omgeving dat je ver voor de 42 weken zal bevallen. man, als je overal zo fel reageerd en na 42 weken is er gewoon veel meer kans op complicaties. ik snap werkelijk niet waarom je dat risico zal gaan lopen. alleen uit zelfbelang omdat je geen ingeleide bevalling wilt ze doen die inleidingen niet voor de lol hoor. ik liep ook overtijd en het is natuurlijk eigen keus of je doorloopt. ze kunnen je moeilijk met 42 weken beetpakken en in het ZH vastbinden voor een inleiding niet? maar boven de 42 weken val je sowieso niet meer onder je eigen vlos. die mogen dat dan niet meer doen ivm de risico's. je komt dan sowieso in het ZH terecht met alle toeters en bellen ivm overtijd lopen. ik weet niet of je thuis wil bevallen maar dat kan je dus echt vergeten. ik zou er maar eens heel goed overdenken wat voor éen gevolgen dit kan hebben voor je kleine..... ik ben op 42 weken exact ingeleid. niet leuk nee. maar belang van de kleine gaat voor mijn eigen wensen. kleine was ook nog eens flink gegroeid dus bevalling was ook zwaarder als wanneer ze eerder gehaald was.
haha, ja in jouw geval is het andersom. JIJ zeikt iedereen af. En dan ook nog omdat je zelf de vraag van je topic verkeerd stelt. succes ermee!
Als je het antwoord al weet waarom vraag je het dan? Ben trouwens gelijk je VK.. Of geloof je die ook niet? Ik ken maar 1 vrouw die na de 42 weken is bevallen.. 50 jaar geleden..
Antwoord op je vraag: mijn moeder liep 17 dagen overtijd. Als ik me niet op zaterdag had aangekondigd, had ze die maandag naar het ziekenhuis gemoeten voor een inleiding. Dan spreek ik wel over de jaren '80 en nu nemen ze het risico vaak niet. Hangt ook wel van je medische toestand af en hoe je kindje het maakt.
Ik beviel van m'n dochter met 41.6 met een spoedkeizersnee! Gyn vertelde indd dat ze nooit langer willen wachten dan Max 42 weken ivm met Comp. Maar goed van mij part beval je pas met 46 weken, je reactie op een antwoord was nou niet echt op z'n plek! Succes verder
Ze is vooruit gezet toch? Daarom ook haar vraag. Als ze volgens eigen berekening 41.2 is dan is ze officieel 42 weken. Aangezien ze bij de eerste ook over de 41 weken liep en spontaan beviel komt daar de vraag vandaan.
whahahaha kattekop Ik woon in Apeldoorn en hier leiden ze ook in voor de 42 weken. Maar jij zal wel niet in Apeldoorn wonen dus hoef je het vast ook niet te weten
Ik ook ... En ik voorzie een evil schoonmoeder/vader/zus in de toekomst. Ter info, een van mijn vroegere buurvrouw is haar kindje verloren omdat het kindje niet gehaald werd, uiteindelijk met 43 weken in het ziekenhuis opgenomen en was het kindje overleden. Moeder wilde ook niet ingeleid worden. Dieptriest was het!