mijn 3 missed abortion

Discussion in 'Vlindertjes tot 16 weken' started by snelly, Oct 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. snelly

snelly Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    1,854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Hallo dames,

Op dit moment ben ik met mijn 3e missed abortion bezig. Ik had nu 13 wk geweest maar ben er maandag achter gekomen dat het vruchtje met 9 wk is overleden na 2 goede echo's was de schok wel ff heftiger.

Mijn allereerste wist ik al met 6wk dat het waarschijnlijk niet goed zat want er was geen vruchtje te zien. Die is op de dag dat ik geholpen zou worden met 11 wk uitgekomen. Na flink vloeien raakte ik de moederkoek incl vruchtje ineen kwijt.

De 2e idem verhaal alleen die heb ik met 9 wk laten weg halen want ik was niet van plan om langer door te lopen.

Nu dus al 13 wk waarvan weer 4 wk met een overleden kindje. Hier voor heb ik gelukkig wel een gezonde zoon gekregen dus het kan wel :).

Het is al vervelend een miskraam maar helemaal als ze elke keer blijven zitten.

Nu ben ik gisteren met pillen begonnen en gisteren tijdens het eten een heftige buikramp voelde ik ineens knap, en de pijn was weg. Mijn man vroeg voel je al wat ik zeg nee maar ik zat een beetje ineen gedoken dus ik kom omhoog nou een bloedbad daar beneden. Daarna heftig bloedverlies met soms flinke stolsels. Maar niet echt een moederkoekje ofzo.Nu is het zo goed als gestopt.

Was dit het nou lijkt me wel erg kort. Wordt zo ie zo vrijdag geholpen dus als er wat blijft zitten is dat geen probleem. Maar het is zo raar dat het nu bijna zo goed als is gestopt klein bleetje bloed lijkt nog niet eens op een menstruatie.We wachten maar af.

Dag lief klein vlindertje.

2. cis1

cis1 Actief lid

Jul 27, 2010
    153
    0
    0
    consulente
    gelderland
    hallo meis,

Veel sterkte en kop op je weet dat het kan.
    Ik heb er ook een gehad en daarna weer 3 x zwanger.

Liefs cis

3. silsa

silsa Bekend lid

Sep 21, 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha Snelly,

Heel veel sterkte meis! Is ook niet eerlijk hè.
    Dikke knuffel.
    Sil

4. snelly

snelly Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    1,854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Ik ben gelukkig erg snel zwanger dus maak me niet erg druk sommige dames zitten in de mmm en dan krijgen ze nog meerdere mk.

Voor mijn zoontje heb ik 2x in een jaar een eisprong gehad en beiden was ik dus zwanger. Na de curretage ging mijn cyclus goed lopen eerst 6wk toen 5wk en met de 4wk was is weer zwanger van mijn zoontje.
    Met deze is 08 jul spiraal eruit gehaald 14 jul ongi en 14 aug posi test in handen.

Dus ik ben goed vruchtbaar en mijn man ook. Slik nu hogere dosis medicijnen en hoop dat de volgende wel goed gaat.

Maar eerst dit verwerken.

XXX

5. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Heel veel sterkte meid!

6. Gizje