Ben ondertussen al 27 weken zwanger maar nog steeds geen enkele naam voor onze kleine meid. Ons zoontje heet Barry. En we willen nu ook weer graag voor een naam gaan die internationaal uitspreekbaar is. En de naam moet absoluut niet in de top 25 staan. Heb vanmiddag wel wat namen opgedoken maar ik heb nog niet het wow gevoel: Elin/Elyn Mara Nola Hebben jullie misschien suggesties? Alvast bedankt voor jullie reacties.
Elin dan het leukste! Bij nola moet ik gelijk aan gtst denken, en ik kijk het geeneens moet je nagaan
Elin is leuk! Kindje van een vriendin heet ook zo Andere opties: Lizzy Erica Lara Fiona Ivy Amy Kate Kyra Alice Julie Lynn Maya Hannah Elle Malika Deidre Laura Leona Leah Nina
Zag t inderdaad ja. Alhoewel ik t wel een leuke naam vindt, dan zou t al wat sneller Elyn worden. Had ook nog zitten denken aan Tara of Tamar. Pfff...met de zwangerschap van m'n zoontje dacht ik dat meisjesnamen veel makkelijker waren. Hoe heb ik t ooit kunnen denken.
Nou de namen Tara, Tamar, Mara, Elyn, Eline zijn niet goedgekeurd door manlief. Hij komt zelf met Melisa aanzetten. Hmmmmm...ik weet t nog niet.