Hey meiden, wie o wie heeft een tip voor een goedkoop restaurant in het centrum van Den Haag? Liefst Italiaans, maar mag ook wat anders zijn (geen mac of zo haha!) groetjes!
Wij eten eigenlijk nooit italiaans buiten de deur, dus daar heb ik geen tip voor. Humphreys Restaurants - Den Haag Mexicaans Restaurant Popocatepetl - Den Haag - Popo, Popocatepetl, Popo restaurant, Popocatepetl restaurant, Popo Mexicaans restaurant, Popocatepetl Mexicaans restaurant, Mexicaans Restaurant, Mexicaan, Restaurant, Mexicaans restaurant Utrecht, Mexic Voor sushi Shabu Shabu of Sumo. Wagenstraat voor Chinees. welcome to restaurant Long Ting Simonis in de stad is ook lekker
WIj zijn daar toen bij een tentje geweest maar ik weet de naam niet meer!! :O Het was er enorm druk en het was echt een goed tentje! Maar ik kom toch niet meer op de naam... Iets met de L geloof ik? Weet iemand dan wat ik bedoel ? (haha er zaten ook zoveel restaurants in Den haag )
Volgens mij was het Le connaiseur ! Het is alleen geen Italiaans maar wel erg lekker! (al is het meer dan een jaar geleden dat wij daar waren)
Vapiano ook enkele keren geweest, maar vind het wel een restaurant om gewoon "effe" wat te eten. Ik zou daar niet gezellig gaan tafelen! Maar de prijs is daarentegen wel weer best laag!
Of de Zwarte Ruyter zeker met lekker weer onwijsss leuk! Owww En La Lanterna ook heel leuk! Sapore in de molenstraat Casa Caroni ook leuk!
Thanks meiden, ik zoek vooral iets goedkoops. Popo ken ik wel, heeeeerlijk eten!!!! Maar t is nu gewoon even een hapje eten voor de film, dus willen we de rekening wat lager houden. We hebben zelf een keertje bij een italiaan gegeten in een straatje dat op het Plein uitkomt. Weet de naam niet meer! Ik ga ff googelen op jullie tips, bedankt!
Dan moet je echt naar vapiano gaan. Super handig, je besteld je eten aan de balie. Krijgt een electronisch kastje mee naar je tafel en wacht tot hij gaat piepen om je eten op te kunnen halen! En dan kan je gewoon voorgerechten en hoofdgerechten bestellen! Totaal niet duur en het is echt toppie eten!!!!
oke, thank ! ik lees in de recenties dat de kwaliteit goed is, maar dat je soms erg lang moet wachten? of is dat verandert met de kastjes?
Zaaalig eten, huiskamer-gevoel; indonesisch bij Bogor. Zit niet in het centrum, maar midden in een woonwijk, dus welk even opzoeken (van swietenstraat). Wel reserveren want het zit elke avond vol!! Wij gaan er bijna altijd eten als we eens in Den Haag zijn. Een andere aanrader, maar dan op Scheveningen; Vis eten bij Simonis in de haven.
"Leuk"in de kettingstraat ...echt "leuk". ...is van een vriendin van me...super betaalbaar...er is daar van alles...niet per se alleen italiaans...