ma 11 wkn - vraagje

Discussion in 'Miskraam' started by kwebbel17, Apr 27, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Ik heb een vraaje over mijn ma van afgelopen donderdag. Ik ben volledig onder narcose gegaan (heb er voor gekozen ipv plaatselijk).
    Nu heb ik vreselijk zere borsten!! Ze staan op knappen! Alsof ik elk moment borstvoeding kan geven! Bij mijn dochter begon ik in week 16 al met pads in mijn bh, maar heb nu niet gelekt tijdens deze zwangerschap. Volgens de assistente kan het een hormonale disbalans zijn....

De kraamhulp van mijn dochter zei, anderhalf jaar geleden, dat als ik geen bv overwoog, ik mijn borsten af moest binden. Ik heb fv gekozen in overleg met manlief en dus haar advies opgevolgd. Ik had toen 2 wkn vreselijke pijn gehad.

Wat kan ik doen tegen zere borsten?

2. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Volgens mij niks...Is iets hormonaals. Het hcg zal ook nog in de.lichaam zitten voor een tijdje.

Goed koud houden met doeken om het jeuken en warme tegen te gaan. Zoiets?

Heel veel sterkte!

3. kwebbel17

Dank je :)
    Dochter drukte op mijn borst en dan lekt het gelijk pfff....
    Hoelang blijft het hormoon aanwezig?

4. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Is bij iedereen anders...bij mij 2 weken zoiets maar was ook korter zwanger.

Als er ook melk uitkomt moet je dan niet uitkijken voor stuwing? Dat weet ik niet hihi.

Ik hoop dat je er snel vanaf bent, bij mij hebben ze iig heel.lang na gejeukt en warm. Vond t vreselijk. Je bent immers niet meer zwanger dus die symptomen maken t dan erg vervelend en moeilijk vond ik :(

5. kwebbel17

Ja ik heb vreselijke stuwing :(
    Ik vind het ook moeilijk want "het" is er niet meer. Als ik ze leegknijp lucht het wel op hihi (tijdelijk)
    Weet iemand of ik mag kolven? Of is de melk nog niet "klaar"?

6. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Er zijn medicijnen die dit tegen kunnen gaan. Even je huisarts bellen morgenochtend. Niet gaan knijpen, dan breng je de voeding op gang!
    Heel veel sterkte.

7. guz3

guz3 Actief lid

Feb 17, 2008
    304
    0
    16
    Strakke bh aandoen en idd koel houden.
    Verder niet stimuleren, dan help je de melkproductie opgang.
    Sterkte!!

Share This Page