ma bij 13 wk, wanneer negatieve zw test?

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door bunchy, 25 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    3 wk geledne gecurreteerd na missed abortion bij 13 weken...
    vandaag nog steeds een positieve zwangerschapstest.
    wanneer was deze bij jullie weer negatief? ik wil zo graag verder en hopelijk snel zwanger raken.. denk dat dan mijn verdriet pas echt afneemt... ben zo ongeduldig. begreep dat bij 13 weken je hormonenlevel enorm hoog is en je dus wel even geduld moet hebben..

2. 4days

4days Niet meer actief

Dat kan inderdaad nog weken duren... Ze zeggen ook dat je daardoor de maand na een miskraam ontzettend vruchtbaar bent, omdat je hele lichaam dan nog is ingesteld op een zwangerschap.

3. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Ik weet niet hoe lang je precies positief test maar wij waren 3 maanden na een missed abortion en curettage alweer zwanger en hebben een gezonde dochter. Hopelijk ben je ook snel zwanger, veel sterkte in ieder geval.

4. Loe

Loe Niet meer actief

na zes weken was mijn test negatief.

5. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Ik denk dat het bij iedereen verschillend is. Ik hoop dat je snel weer zwanger zult zijn, maar probeer je er niet teveel op te focussen. Ik had hetzelfde verhaal als jou, missed abortion en gecurreteerd bij 13 weken.

Ik was bij poging 5 weer zwanger, maar was er elke dag mee bezig. Ik wilde ook zo snel mogelijk weer zwanger raken en dat is dus ook best aardig gelukt, maar het was een stressvolle periode.
    Dus probeer (ik weet hoe moeilijk het dus is) er niet AL teveel mee bezig te zijn.

Liefs Vaam

6. 4days

4days Niet meer actief

Oh bij mij was trouwens na twee weken alweer de test negatief...

7. Marilene

Marilene Actief lid

17 nov 2006
    336
    0
    0
    docent
    mmm, ik test ook nog positief bijna 3 weken later!

Na een curretage ben je sneller 'schoon' heb ik me laten vertellen, geen idee. Geen ervaring mee. Ik wacht het maar rustig af!

sterkte meiden

8. 4days

4days Niet meer actief

Maar ik had wel een 'natuurlijke' mk, geen curretage, Toch binnen 2 weken de test weer negatief... Misschien is het ook gewon per lichaam verschillend. Na de geboorte van onze oudste was ik ook na 7 weken weer ongesteld, misschien heeft dat er iets mee te maken? Dat het ene lichaam sneller alles 'opruimd' dan het andere?

Deel Deze Pagina