zijn er hier meiden die dat gedaan hebben? vooral om de 'boel' weer op orde te krijgen. ik wil beginnen maar aan de andere kant twijfel ik ook.. heb namelijk al 2,5 geen anticonceptie meer gebruikt en voel me eigenlijk best wel lekker zonder.. tot de miskraam dan
Waarom zou je dat doen? Is je cyclus onregelmatig dan? En dan nog: van de pil wordt je cyclus niet per se regelmatiger op lange temijn, want je moet ook weer ontpillen...
aan de ene kant wil ik beginnen omdat ik niet weet wanneer ik weer ongi ga worden en er komt een vakantie aan en moet er niet aan denken om dan voor het eerst na de miskraam ongi te worden.. aan de andere kant heb ik sinds gister bruinverlies en dus sterk het gevoel dat er iets op gang komt, maar zeker weet ik het niet. ik weet het gewoon allemaal niet.. baal zo'n beetje van alles. maar vooral van mn lichaam.. heeft iemand dat ook? dat je je eigen lichaam niet herkent??? of beter gezegd; dat je totaal niet lekker in je vel zit? :x:x
Ja, dat is heel herkenbaar. Je lichaam voelt niet meer als 'dat van jou'. Ik zou zeker niet aan de pil beginnen. Die menstruatie komt toch, dus laat maar komen de grote schoonmaak. Als je het aankan, kun je op vakantie weer voor een baby vrijen, zo niet, dan gebruik je condooms. Maar volgens mij is het goed om je lichaam zelf weer in balans te laten komen. Dat kan 1 maand duren, of 2, maar het gebeurt... Suus
Heel herkenbaar idd, ik wordt gek van die hormoonschommelingen. Nog steeds jantje lacht jantje huilt bah bah bah. Heb zelf ook idd zoiets gehad van zal ik weer aan de pil gaan, maar dat was vooral omdat ik er in mijn hoofd even helemaal klaar mee was. Hopelijk komt bij jou snel je menstruatie op gang, zo weet je tenminste weel dat het allemaal weer op orde is van binnen. Liefs Dyja