Hey! Ik heb 4 weken geleden een curretage gehad na een zwangerschap van 10 weken. Het hartje was gestopt met 8 weken. No ggeen menstruatie gehad, en had vandaag een hele vage positieve test. (niet met ochtendurine trouwens) Zouden dat nog resten zijn van de miskraam of kan dat na een curretage niet? Zou toch een wonder zijn dat het van een nieuwe zwangerschap is. groetjes wies
Heb je tussendoor nog testjes gedaan om te kijken of ze al weer negatief waren? Ik hoop zo voor je dat het een nieuwe zwangerschap is. Vorig jaar hebben we dezelfde maand een bbz gehad. Ik ben 17-02 geopereerd.
Het kán inderdaad beide! Na een curettage (/miskraam) kún je nog heel lang hcg in je lichaam houden. Dit wordt langzaam aan steeds minder. Heb je tussendoor geen test meer gedaan die helemaal wit geweest is? Enige voor nu is duimen en over enkele dagen opnieuw testen. Even donker of lichter = nog hcg van de vorige zwangerschap. Donkerder = nieuwe zwangerschap! Succes
Volgens mijn gyn, zakt het hcg snel nadat het vruchtje uit je lichaam is Omdat de placenta cellen het hcg aanmaken (als ik het goed onthouden heb) Als dat weg is, is de oorzaak van het hcg weg, en zal het dus snel zakken
bedankt meiden, ik heb idd niet getest tussendoor of ie al negatief was, dit is de eerste keer. ik moet as donderdag wel naar de gyn voor controle. die zal mss wel een echo maken, en dan zal ze mss een ringetje zien....of niet....