ma licht streepje k2v5, di iets donkerder, zat. predictor nog steeds licht lijntje!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by moeke321, May 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moeke321

moeke321 Bekend lid

Aug 17, 2008
    723
    0
    0
    Ma niet ongi, lichte kv test, di iets donkerder en wo clearblue licht positief, maar gisteren hoopte ik op een dikke streep en kreeg weer maar een mini streepje na 7 minuten op de predictor.... wat betekent dit nu? Ik maak me vooral zorgen omdat ik bij mijn 1e zwangerschap 1 dag voor NOD al positief testte en de dag erna een superdik kruis had staan op clearblue. Nu zelfde clearblue test op woensdag gedaan en heeeeel licht streepje.

Heb ik misschien gewoon een latere innesteling of gaat er iets niet goed in mijn lijf? Waarom kan ik nou niet gewoon wachten en word ik hier zo ontzettend onzeker van?

2. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Dit betekent dat Predictor rot-testen zijn! ;)

Zonder gekheid, ik heb er geen goede ervarinen mee.
    Van Clearblue weet ik dat het veel meer Hcg nodig heeft om een positieve uitslag te geven.
    En wat betreft je andere zwangerschap: elke zwangerschap is anders. De Hcg-waarden zijn ook elke zwangerschap anders. Het zegt niets of het een goede zwangerschap is of niet.
    Dus... nergens zorgen over maken. Alle testen zeggen het: Je bent gewoon zwanger!

GEFELICITEERD!!!!

3. Joylinn

Joylinn Actief lid

Feb 21, 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    ik denk ook zwanger als ik het zo lees... een streepje is een streepje.. maar je banner is al aangepast zie ik dus GEFELICITEERD

4. chachake

chachake Actief lid

Feb 12, 2008
    333
    0
    0
    Predictor is volgens mij toch minder gevoelig hoor.

5. moeke321

moeke321 Bekend lid

Aug 17, 2008
    723
    0
    0
    hallo lieve dames, ik denk toch dat het misgaat want heb nu helderrood bloed en voel krampen... Mijn gevoel was dus juist en denk dat ik een VMK heb! Heb er vrede mee, maar leuk is anders natuurlijk. Ik gun mijn lijf even rust de komende maand en in juli gaan we er weer voor!

6. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Wat rot meis:(... sterkte.

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wat rot zeg! sterkte!