Zeggen de lijntjes iets over de duur van zw?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Berdje, May 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Berdje

Berdje Actief lid

May 9, 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden.

Ik heb een langere cyclus en weet niet zeker wanneer mijn ei ongeveer is geweest.
    Kun je aan de testen zien of je voor nod test of na nod?
    Vind het nu wel balen dat ik nu ook niet kan uitrekenen wanneer ik evt uitgerekend ben enzo.

Hier wat foto's van mijn testen.

getest gistermiddag 14:15u

2. Berdje

Berdje Actief lid

May 9, 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    En deze test is bijna 2uur later met nieuwe urine.

3. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Allereerst gefeliciteerd! :D Dat je zwanger bent is wel duidelijk! :)

Je kunt aan streepjes wel een klein beetje zien of je voor of na NOD zit, ik denk na NOD. Maar hcg verschilt bij elke vrouw... Een echo zal het uitwijzen. Kun je niet snel een echo krijgen?

4. Berdje

Berdje Actief lid

May 9, 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    De testen waren wel allebei heel snel positief binnen 30sec.. Pff moeilijk he. Helaas hadden ze hier de cb indicator niet. Misschien dat ik die morgen anders even ga halen, of meet die alleen het hcg gehalte dat je in je bloed hebt en heb je nog geen idee hoever je zwanger kunt zijn?
    Sorrie voor al mijn vragen :)

5. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    De indicator is ook niet heel erg goed vind ik zelf.... hoewel die bij heel veel vrouwen wel klopt hoor. Hij kijkt inderdaad ook naar de hoeveelheid hcg.
    Maar is wel leuk om te doen hoor, zo'n digitale! :)

6. Berdje

Berdje Actief lid

May 9, 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marije80: Thanks voor je antwoord.
    Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap, spannend he.

Ach ja ik zal dan toch echt geduld moeten hebben tot 17 Mei, dan heb ik de 1e controle echo om te kijken of er iets zit en of het niet een BBZ is.

7. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Ooooh, 17 mei is al bijna! Fijn dat je meteen kunt zien of het op de goede plek zit....
    Het is zeker spannend!

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,019
    15,626
    113
    Nabij Utrecht
    Bij mij waren de testen knalpositief nog voor NOD, dus er is helaas geen knoop aan vast te binden.
    Dat verschilt echt per vrouw hoor (de een maakt sneller meer hcg aan dan de andere).
    Alleen een echo kan je zekerheid bieden!

Mocht je nou gisteren 4 weken zwanger zijn (je NOD), dan heb je dus met 5 weken een echo en zal je waarschijnlijk alleen een vruchtzak zien!
    Met 5 weken is er nog geen vruchtje te zien (in de meeste gevallen), dus niet schrikken als je niks ziet ;)

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

De streepjes zeggen niets over hoever je bent en de CB-indicator ook alleen maar als je HCG-waarden de gemiddelde waarden volgen. En aangezien je dat niet weet, of dat zo is, word je van de indicator nog niet veel wijzer en wel veel armer... ;)
    Aangezien je volgende week dinsdag al voor een echo mag, zou ik het lekker even afwachten! :)
    Gefeliciteerd!

10. Berdje

Berdje Actief lid

May 9, 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik denk dat ik vrijdag of het weekend idd mijn nod had... Voor zover ik het kan berekenen.
    Dat je niks ziet met 5wk weet ik, heb bij mijn vorige zwangerschap vanaf 3,5wk echo's gehad elke week omdat ik toen ook een wisselende cyclus had.
    Was wel mooi om de ontwikkeling te zien van de zwangerschap.

3.5wk dik baarmoederslijmvlies
    4.5wk zwangerschapsring
    5.5wk ring met vruchtzak
    6.5wk vruchtje met hartje.

Dus denk idd dat ik dinsdag alleen nog maar een vruchtzak ga zien (hopelijk) dan is er in ieder geval iets gaande.
    Zal weer spannend worden.

Thanks voor jullie antwoorden meiden, ik denk dat ik dan idd maar geen indicator ga kopen.. Zonde van het geld.

11. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Ik ben benieuwd wat je op 17 mei gaat zien! Alvast veel succes! :)

12. Berdje

Berdje Actief lid

May 9, 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks meid, nu aftellen.
    Hopelijk dan over 2 weken een kloppend hartje.

Jij ook heel veel succes he, op naar 27 mei.

13. Berdje

Berdje Actief lid

May 9, 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gisteren nog een test gedaan en zag duidelijk verschil, dus het hormoon gaat omhoog als het goed is.
    Nu idd afwachten dinsdag of al te zien is hoelang ik zwanger ben.

14. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Ziet er mooi uit Berdje! Nog 1 nachtje slapen! :D

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ziet er goed uit hoor!

16. Berdje

Berdje Actief lid

May 9, 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Heb de echo gehad, was natuurlijk wel te vroeg voor een hartje. Maar we zagen wel een vruchtzak zitten.
    Dus het zit in ieder geval op de goede plek, nu maar duimen dat het zich goed verder ontwikkeld en we volgende week een echo met hartje zien.

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ziet er goed uit dus. Hoop dat je over een paar weken een mooi kloppend hartje ziet!

Share This Page